Polo 6n2 Vacuum slang?

Goedendag,

Ik heb een Polo 6n2 uit '99. Onlangs moest ik daar de krukassensor van vervangen. Na lang gedoe is dat gelukt. Nu zijn er helaas wel een aantal kabels kapot gegaan bij het vervangen van die sensor.

Op de eerste bijlage zie je het kabeltje wat kapot is. Het komt uit de intake manifold en gaat naar het ijzeren rondje op de tweede foto.

Zelf heb ik geen idee wat het is en waar het voor dient. Ook geen idee hoe ik dit zou moeten vervangen. Vandaar dat ik hier nu die vraag stel.

Iemand die weet wat het kabeltje en hoe die te vervangen is?

Met vriendelijke groet,

Emile
 

Bijlagen

  • IMG_0368.JPG
    IMG_0368.JPG
    1.7 MB · Weergaven: 17
  • IMG_0369.JPG
    IMG_0369.JPG
    2 MB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 
Goedendag,

Ik heb een Polo 6n2 uit '99. Onlangs moest ik daar de krukassensor van vervangen. Na lang gedoe is dat gelukt. Nu zijn er helaas wel een aantal kabels kapot gegaan bij het vervangen van die sensor.

Op de eerste bijlage zie je het kabeltje wat kapot is. Het komt uit de intake manifold en gaat naar het ijzeren rondje op de tweede foto.

Zelf heb ik geen idee wat het is en waar het voor dient. Ook geen idee hoe ik dit zou moeten vervangen. Vandaar dat ik hier nu die vraag stel.

Iemand die weet wat het kabeltje en hoe die te vervangen is?

Met vriendelijke groet,

Emile
Bedankt voor je antwoord.

Het is een slangetje.
Na even wat zoek werk te doen is het volgens mij de vacuüm slang van de fuel pressure regulator.
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!