Polo 6N2 1.9sdi gloeibougie lampje gaat soms niet aan

sinds een aantal maanden komt wel eens af en toe voor dat mijn auto niet start.
alleen de laatste weken komt het wel vaker voor.
dit gebeurd echt willekeurig wat mij opvalt dat het vaker gebeurd bij korte ritjes bijv. als ik na de winkel ga.

als dit gebeurd dan gaat de gloeibougie lampje op de dashboard niet.
startmotor doet het wel alleen de motor slaat niet aan.
na een aantal keren te proberen gaat de gloeibougie lampje weer aan en start die.

voor de rest heeft de auto helemaal niets, het rammelt gewoon lekker als een oud dieseltje!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
ja !

je kunt hem ook even los/open maken en de soldeer verbindingen even na solderen op de groene printplaat
als je daar naar kijkt zie je losse gebroken soldeer verbindingen , weer vast solderen en klaar
 
Volkswagen  Polo  1.9 TDI 130pk >>> ruim 220 pk nu 
ja !

je kunt hem ook even los/open maken en de soldeer verbindingen even na solderen op de groene printplaat
als je daar naar kijkt zie je losse gebroken soldeer verbindingen , weer vast solderen en klaar
ik ga er eentje bestellen en dan geef ik je wel een update.

zitten de relais bij de zekeringen of??
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!