Polo 6C (2015) 1.4TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden,

Met pijn in het hart moet ik mijn Polo 6C 1.4 TDI verkopen. Ik wil de auto eigenlijk helemaal niet kwijt, maar vanwege een verandering in mijn werklocatie moet ik ervan af. Eerst reed ik elke werkdag Utrecht-Delft en nu werk ik in Utrecht zelf. Vanwege de geringe afstand is het voor mij niet meer rendabel om een diesel te rijden. Ik wil overstappen naar een Polo AW 1.0TSI.

Ik heb de auto in 2015 gekocht, als ex lease auto met 84000 km op de teller. Hiervan heb ik de volledige onderhoudshistorie. Sinds ik de auto in bezit heb, heb ik nooit bespaard op onderhoud. Ik ben een echte liefhebber! De auto is onderhouden door mijn vaste monteur, waarbij er alleen originele onderdelen zijn gebruikt. De auto heeft elke beurt gehad die nodig was, dit is te zien in het onderhoudsboekje. Verder heb ik de auto gechipt bij DTC tuning, hij was eerst 75pk met 210NM, en nu 115pk met 280NM. Er is altijd longlife motorolie gebruikt en ik heb altijd premium diesel getankt.

Een bekende kwaal was dat het dubbelmassavliegwiel bij deze autos op termijn kapot gaat. Helaas was ik hier ook slachtoffer van. Hiervoor heb ik dus de modificatieset van VW (origineel) laten plaatsen die bestond uit het 1-massa vliegwiel, de nieuwe aandrijfas en de nieuwe koppeling. Na de reparatie ben ik ook naar de dealer gegaan om de nieuwe motorsoftware erop te laten zetten die afgestemd is op het nieuwe vliegwiel. Daarna ben ik opnieuw naar DTC tuning geweest om de auto opnieuw te chippen, aangezien deze gewist was door de update bij de dealer. De auto heeft pas een beurt + inspectie gehad (24-03-2022) en er zijn geen mankementen naar boven gekomen tijdens het onderhoud.

Toevoegingen
Verder heb ik een achteruitrijcamera ingebouwd die werkt op het originele infotainment system van VW (met app connect: Apple CarPlay/Android Auto), de ramen geblindeerd en er mooie 17" WRC velgen onder gezet met Hankook all season banden. Deze set is nog bijna nieuw! Ook heb ik alle lampen (de halogeen bulbs) aan de voorzijde vervangen door led bulbs, de wagen ziet er dan een stuk toffer uit en er is meer lichtopbrengst. Daarnaast heb ik ook de coming-home functie voor de lampen laten inbouwen.

KM-stand: 155452 (wordt nog mee gereden, dus zal oplopen)

Voor meer info kunt u mij een bericht sturen.

Mijn vraagprijs is 8750 euro.
 

Bijlagen

  • tempImageDrOJwR.png
    tempImageDrOJwR.png
    14.6 MB · Weergaven: 40
  • tempImageHFS3zu.png
    tempImageHFS3zu.png
    15 MB · Weergaven: 42
  • tempImagew1Ngfb.png
    tempImagew1Ngfb.png
    12.3 MB · Weergaven: 31
  • tempImage92WRYz.png
    tempImage92WRYz.png
    13.5 MB · Weergaven: 25
  • tempImageJtJokn.png
    tempImageJtJokn.png
    12.4 MB · Weergaven: 23
  • tempImageaLCGPf.png
    tempImageaLCGPf.png
    12.2 MB · Weergaven: 25
  • tempImageW0v5r9.png
    tempImageW0v5r9.png
    12.4 MB · Weergaven: 20
  • tempImagePF0UlK.png
    tempImagePF0UlK.png
    12.3 MB · Weergaven: 27
  • tempImage4fdVBs.png
    tempImage4fdVBs.png
    12.3 MB · Weergaven: 35
  • tempImagevi0EDL.png
    tempImagevi0EDL.png
    13.2 MB · Weergaven: 37
  • tempImageLLjZVj.png
    tempImageLLjZVj.png
    14.2 MB · Weergaven: 35
  • PHOTO-2022-05-01-20-43-58.jpg
    PHOTO-2022-05-01-20-43-58.jpg
    720.7 KB · Weergaven: 30
  • PHOTO-2022-05-01-20-44-00 2.jpg
    PHOTO-2022-05-01-20-44-00 2.jpg
    704.8 KB · Weergaven: 26
  • PHOTO-2022-05-01-20-44-00.jpg
    PHOTO-2022-05-01-20-44-00.jpg
    726.6 KB · Weergaven: 25
  • PHOTO-2022-05-01-20-44-01.jpg
    PHOTO-2022-05-01-20-44-01.jpg
    799.7 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW 2019  1.0TSI 95 pk met 175Nm, gechipt naar 140pk en 240 Nm bij DTC Tuning 
Beste leden,

Met pijn in het hart moet ik mijn Polo 6C 1.4 TDI verkopen. Ik wil de auto eigenlijk helemaal niet kwijt, maar vanwege een verandering in mijn werklocatie moet ik ervan af. Eerst reed ik elke werkdag Utrecht-Delft en nu werk ik in Utrecht zelf. Vanwege de geringe afstand is het voor mij niet meer rendabel om een diesel te rijden. Ik wil overstappen naar een Polo AW 1.0TSI.

Ik heb de auto in 2015 gekocht, als ex lease auto met 84000 km op de teller. Hiervan heb ik de volledige onderhoudshistorie. Sinds ik de auto in bezit heb, heb ik nooit bespaard op onderhoud. Ik ben een echte liefhebber! De auto is onderhouden door mijn vaste monteur, waarbij er alleen originele onderdelen zijn gebruikt. De auto heeft elke beurt gehad die nodig was, dit is te zien in het onderhoudsboekje. Verder heb ik de auto gechipt bij DTC tuning, hij was eerst 75pk met 210NM, en nu 115pk met 280NM. Er is altijd longlife motorolie gebruikt en ik heb altijd premium diesel getankt.

Een bekende kwaal was dat het dubbelmassavliegwiel bij deze autos op termijn kapot gaat. Helaas was ik hier ook slachtoffer van. Hiervoor heb ik dus de modificatieset van VW (origineel) laten plaatsen die bestond uit het 1-massa vliegwiel, de nieuwe aandrijfas en de nieuwe koppeling. Na de reparatie ben ik ook naar de dealer gegaan om de nieuwe motorsoftware erop te laten zetten die afgestemd is op het nieuwe vliegwiel. Daarna ben ik opnieuw naar DTC tuning geweest om de auto opnieuw te chippen, aangezien deze gewist was door de update bij de dealer. De auto heeft pas een beurt + inspectie gehad (24-03-2022) en er zijn geen mankementen naar boven gekomen tijdens het onderhoud.

Toevoegingen
Verder heb ik een achteruitrijcamera ingebouwd die werkt op het originele infotainment system van VW (met app connect: Apple CarPlay/Android Auto), de ramen geblindeerd en er mooie 17" WRC velgen onder gezet met Hankook all season banden. Deze set is nog bijna nieuw! Ook heb ik alle lampen (de halogeen bulbs) aan de voorzijde vervangen door led bulbs, de wagen ziet er dan een stuk toffer uit en er is meer lichtopbrengst. Daarnaast heb ik ook de coming-home functie voor de lampen laten inbouwen.

KM-stand: 155452 (wordt nog mee gereden, dus zal oplopen)

Voor meer info kunt u mij een bericht sturen.

Mijn vraagprijs is 8750 euro.


Begrijp ik het dan goed dat ie in de laatste 6 jaren maar 71.000 km erbij heeft gezet ?
 
lol dat rijd ik bijna in 1 jaar. vraag me af wat je met een auto moet als je zo weinig rijd, kun je ook gaan fietsen.

Vp 8750 is dat markt conform ? toen ik mije 3 jaar geleden kocht betaalde ik 8500 haha
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Heb je er dan niet in gereden in de eerste jaren dat je m gekocht hebt ? Je hebt m gekocht in 2015...
Ik heb hem sinds 2019, ik zie dat ik een typfout heb gemaakt. Het is een polo uit 2015 die ik in 2019 heb gekocht
 
Volkswagen  Polo AW 2019  1.0TSI 95 pk met 175Nm, gechipt naar 140pk en 240 Nm bij DTC Tuning 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!