Polo 444 verbouwen

ik heb een polo 444 en wil er een elektrisch zonnedak in plaatsen en een dubbele abt uitlaat aan de achterkant maar dan is hij natuurlijk niet origineel meer? zal ik dat doen of moet ik niet zo precies kijken ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden?
 
ik zou hem absoluut origineel houden, de 444 wordt een collectors item en die zijn origineel meer waard ;)
edit: dakraam zou ik toch wel doen..
 
Ik zou het net andersom doen.
Dakraam wel en uitlaat niet.

Een dakraam is iets wat een meerwaarde betekend voor de auto.
Iedereen kan daarvan genieten en ik denk niet dat veel mensen dat als negatief gaan bekijken omdat de 444 niet meer origineel staat.

Maar als je daar die ABT uitlaat gaat onder monteren.
Dan zien veel mensen dat als "tjoening" en betekend dat in het algemeen geen meerwaarde.

Smaken verschillen natuurlijk maar in doorverkoopwaarde lijkt dat electrisch dak me nu niet echt een hinderpaal.
Uitlaat kan je dan wel makkelijk demonteren en terug een stock bumper + uitlaat plaatsen.


Beetje afwegen dus. Big Grin
 
ik wil ook een abt logo op de voorgril gaan doen en een abt logo onder mijn 444 logo op de achterkant en de tsi dus weg halen wat vinden jullie daarvan omdat ik natuurlijk de abt uitlaten er ook op ga zetten en de carbon spiegelkappen.

?????
 
Nou ben ik sowieso niet van al die dingetjes plakken dus mijn antwoord is Nee, niet doen :cool:. Je moet je 444 zo origineel mogelijk houden naar mijn mening. Een uitlaat kan wel zolang je de origineel bumper houdt.

Aan een zonnen dak zou ik ook nooit beginnen omdat ik bang zou zijn dat ze dit niet mooi weg kunnen werken. Of je moet de originele erin laten plaatsen maar dat zal geen optie zijn. Nu zullen ze ook een gat in je dakhemel maken wat nooit zo mooi afgewerkt wordt als normaal.
 
mwa niet mee eens, zolang je hem terug origineel kunt maken (denk aan de uitlaat, of bijvoorbeeld een dak stickeren oid, dat is allemaal terug origineel te maken)

wat mijn ervaring blijft met achteraf ingebouwde daken (van de wat oudere auto's die ik nu op mn werk tegenkom) ze gaan bijna allemaal lekken uiteindelijk, en als je dan onderdelen zoekt na zoveel jaar zijn die nieteens meer verkrijgbaar en moet je een compleet nieuw dakraam laten plaatsen! (praat wel over daken van auto's van eind 90, misschien zijn de huidige daken beter bestand tegen lekkage) daarom zou ik er nooit aan beginnen! helemaal in zo'n unieke 444 niet!
 
De 444 is gewoon een one-off, daar zou ik persoonlijk nooit iets aan veranderen. Aan de andere kant is een 'gewone' TSI met 444 bekleding ook een soort van 444 (Kijk naar Ger). Voor zover ik weet is de 444 qua uiterlijk niet veel anders als een gewone polo.

Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, maar ik sluit me volledig aan bij Johan.
 
De 444 ziet er van binnen compleet anders uit kwa interieur wat hem zo schitterend maakt! Aan de buitenkant zijn ze redelijk std, en kan me voorstellen dat je daar wellicht iets mee wil doen. Echter zou ik het dak afraden, daar het in de toekomst kan gaan lekken. Zolang je de originele uitlaat etc bewaard, kun je het altijd weer terugplaatsen indien je alles weer "normaal" wil hebben.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!