polo 2g ledverlichting voor en achter plaatsen

Goedeavond,

Ik heb een vw polo 1.0 TSI rline uit 2018, deze heeft standaard halogeen verlichting voor en achter..

Ik zou graag die willen vervangen door led verlichtingen voor en achter origineel led van de vw fabriek..

Ik vroeg me af of jullie tips hebben waar ik dat zou kunnen inleren voor mij en wat dat zou kosten..

Bij cartronic vragen ze 550 euro ervoor en bij vagsupportcentre vragen ze zelfs 850 euro ervoor..

Ik ben best geschrokken van die prijzen en had niet verwacht dat het zo duur zou zijn.. Is die prijs normaal?

Ik heb wel de led verlichting set al aangeschaft....

Graag wat tips als jullie die voor mij hebben.

Gr Nick
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Cartronic meerdere goede ervaringen mee. Zij hebben bij mijn Polo 6C ook de LED koplampen geplaatst voor 200,-

Ook stuurt geregeld de dealer mensen door naar hun voor pdc etc en brengt de dealer zelf ook wel eens auto’s kijk hun facebook.

Denk dat 550,- een schappelijke prijs is voor voor & achter.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
oke dankjewel voor jouw comment, die achterlichten stellen niet veel voor om te plaatsen/in te leren begreep ik...

En ja jij hebt 200 betaald voor je verlichting.. ik dacht zelf ook dat ik dat ong max kwijt zou zijn..

Ben echt benieuwd of er meerdere leden zijn die misschien betrouwbare adressen hebben maar voor een betere prijs..

Zo niet dat ga ik wel voor cartronic..

Hoelang was jij je auto kwijt eigenlijk, toen ze het gingen inbouwen?
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Nou.. bij mij was het zo dat bij BCM deze koplampen niet ondersteund, en toch hebben ze ze 100% werkend gekregen op mijn 6C. Dus vond 200 best een goede deal.

Het duurde 2uur. Daar kan je wachten met vaak andere mensen die er ook zijn met hun auto. Toevallig woont er een ex collega in de buurt dus heb daar de tijd vol gemaakt.

Bij VAS in zeist zou ik ook 200,- kwijt zijn. Maar omdat ik met Cartronic al goede ervaringen had en een vriend van mij die bij audi werkt goede verhalen had toch maar daar gegaan.

Mailcontact is niet te doen, bellen is het beste.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Nou.. bij mij was het zo dat bij BCM deze koplampen niet ondersteund, en toch hebben ze ze 100% werkend gekregen op mijn 6C. Dus vond 200 best een goede deal.

Het duurde 2uur. Daar kan je wachten met vaak andere mensen die er ook zijn met hun auto. Toevallig woont er een ex collega in de buurt dus heb daar de tijd vol gemaakt.

Bij VAS in zeist zou ik ook 200,- kwijt zijn. Maar omdat ik met Cartronic al goede ervaringen had en een vriend van mij die bij audi werkt goede verhalen had toch maar daar gegaan.

Mailcontact is niet te doen, bellen is het beste.


dankje, ja precies ik moet zeggen dat ik van alle garages en dealers altijd de naam cartronic hoor vallen..

En ben echt niet te gierig om te betalen voor een service.. Ben gewoon een beetje geschrokken van die 550. Maar komt wel goed.. Nu baal ik steeds als ik een polo met LED voorbij zie rijden

Moest jij trouwens ook een extra module erbij nemen die de regeling vd koplampen stuurt.. deze unit regelt de hoogte en het grootlicht heb ik me laten vertellen.. Daarom waren de kosten zo duur volgens vagsupportcentre
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
550 voor een set LED koplampen is toch niet duur?
Achteruit rij camera kost al 550 via CT.
Zit VSC in Rotterdam?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
550 voor een set LED koplampen is toch niet duur?
Achteruit rij camera kost al 550 via CT.
Zit VSC in Rotterdam?
550 voor een set LED koplampen is toch niet duur?
Achteruit rij camera kost al 550 via CT.
Zit VSC in Rotterdam?

nee je begrijpt me verkeerd.. Heb het puur over het inleren/inbouwen.. De set lampen zijn veel duurder dan 550

Maar die heb ik reeds aangeschaft al
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Nou ik kan iedereen aanraden om naar cartronic te gaan als ze led verlichting willen plaatsen.. Duurde wel iets langer maar het eindresultaat is echt zo mooi.. en de service and communicatie is echt heel goed..

Ik heb nog geen goede foto’s, maar zal hier 1 plaatsen die ik snel gemaakt heb
 

Bijlagen

  • 98022997-1C3B-47BE-86E2-B9F5F8FC2BFB.jpeg
    98022997-1C3B-47BE-86E2-B9F5F8FC2BFB.jpeg
    1,000.3 KB · Weergaven: 77
  • 62E75B2E-78A0-4C5A-A236-10433C0A3827.jpeg
    62E75B2E-78A0-4C5A-A236-10433C0A3827.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 71
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Heel gaaf! Wat kost dit geintje?

ik heb hier 550 euro voor betaald..

Ik heb de voor(incl modules) en achterlichten set gebracht..

Alles werkt perfect en er zit ook AFS op.. Dus zodra je start zie je ze heel cool instellen..

Heb nu ook 2 achteruitrij lampjes ipv 1..
Daar moesten ze speciaal nog een draad voor trekken..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Heb je led achterlichten van cartronic gekocht of ook zelf ergens anders?
Zie staan online voor 99 euro. En LED koplamp set voor 900. Dat valt nog mee.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
ja
Heb je led achterlichten van cartronic gekocht of ook zelf ergens anders?
Zie staan online voor 99 euro. En LED koplamp set voor 900. Dat valt nog mee.
nee heb ik ergens anders online gekocht..

99 voor achter? Lijkt me geen led.. dat is die standaard verlichting..

en 900 set voor incl module is een goede deal..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!