polo 1,9 sdi versnellingsbak problemen

Ik heb sinds 2 weken de versnellingsbak kapot, nu heb ik een nieuwe binnen gekregen maar mijn monteur zegt dat het niet de goeie is, terwijl degene waar ik hem van heb beweerd dat het gewoon de ETF bak is die ik zoek. Waar kan ik die code vinden op de bak?
 
Zoals Ger zegt, kijk even in je kofferbak daar zit links een zelfde sticker met daarin de exacte bakcode die je hebt. Het lijkt me slimmer dat je dezelfde bak aanschaft in verband met de verschillen in de (eind)overbrenging!
 
Dat snap ik jongens, ik heb volgens die sticker de ETF bak, maar als je ergens een bak vind kan ik op de bak zelf nergens die code vinden!
Maar nu blijkt de ASX precies dezelfde te zijn als de ETF maar wil ik dit wel zeker weten..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!