Polo 1.2Tsi Terugroepactie Juni2011

Hoi,

Enkele dagen geleden ben ik gebeld door de dealer dat er een terugroepactie is voor de 1.2Tsi en dat ik even een afspraak moet maken wanneer ik denk langs te kunnen komen.

Het ging waarschijnlijk om een (bescherm)kapje die nog geplaatst diende te worden en de elektrische bedrading was niet goed afgeschermd.
Dat was toevallig ook het eerste wat mij opviel toen ik eerste dag onder mijn motorkap keek; dat bij de overgang van de draden naar de div aansluitblokken & sensoren de gekleurde snoeren zichtbaar zijn en niet netjes met isolatieband o.i.d. waren afgeplakt.

Hebben jullie al bericht gehad hierover en wat is hiervan allemaal reeds bekend? Bedankt..
 
gister toevallig ook even met mijn bluemotion bij de garage geweest en idd weer een terugroep actie, maar mijn dealer zij dat het gewoon gedaan zou worden bij de eerste beurt ;)
(maar omdat ik er toch was is dit meteen even gedaan)
alhoewel, bij mij was het het verleggen van een kabelboom, is niks van een kapje oid in gegaan (hebben die mensen met ducktape gedaan :lol: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Ben laatst bij de dealer geweest voor een terugroep actie met betrekking tot het motormanagement... Dit is mij niet bekend nog..
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!