POI vraag

Beste mensen,
Ik heb in mijn Polo een RNS 310 met navigatie, maar ik heb even een vraag. Volgens de dealer en de site van VW heb ik in mijn navigatie duizenden POI's maar volgens mij zijn deze best lastig te vinden.
Ik heb ook een TomTom en daar kan ik moeiteloos de betreffende POI's aangeven waar ik naar op zoek ben. Echter bij de RNS 310 kan ik ze maar moeilijk vinden, ik heb wel lopen zoeken en moet dan per plaats aangeven dat ik een parkeergarage, hotel of iets dergelijks zoek. Het wordt wel aangegeven zodat ik er naartoe kan maar weet eigenlijk iemand welke POI's er eigenlijk in dit navigatie systeem staan? Ik bedoel dan eigenlijk welke POI's staan er op het navigatie systeem. Staan er bijvoorbeeld ziekenhuizen, winkelketens, banken, benzinestations, dierenartsen, enz, enz voorgeprogrammeerd. Tevens heb ik bijna geheel europa op de SD staan maar weet iemand of deze POI's ook op, bijvoorbeeld, Duitsland ingevoerd staan.

Vast bedankt
 
WBPoloGti zei:
Weet iemand hier al iets meer van?
Tom Tom geeft o.a. ook trajectcontroles, flitspalen enz. aan.
Zou dit graag als het kan ook weer op de rns310 willen :roll:

Er zitten heel veel POI's in maar je moet ze echt bij naam zoeken. Je kan niet op categorie zoeken. Flitspalen etc. zijn niet toe te voegen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!