plaats reserve wiel

Subje in het reservewiel wordt zelfs aangeboden als optie door volkswagen:
http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rij ... model=Polo

pioneer_ts_wx610a_1-1.jpg


Maarrrr een RNS310 heeft standaard geen subwoofer uitgangen.
 
heb ik ook naar geluisterd maar voldoet niet helemaal aan mijn eisen Big Grin
Ben nog al een audiofiel zeg maar heb nog een tarantula versteker liggen denk dat die er in gaat met een 10 inch infinity sub compo set van rainbow hoeft niet te beuken ben meer een sq man
 
@krisrock: dat is inderdaad de spijker op z'n kop. Wat me eraan doet denken..

Misschien is er nog een andere bottleneck. Want die RNS310 speelt volgens mij geen AAC, OGG-Vorbis of FLAC.. in dat segment heb je dan vermoedelijk liever een lossless audio bron (lees: voldoet MP3 niet meer). Extern een goede mediaspeler aansluiten is misschien een optie, maar dan moet het geluid alsnog eerst door die RNS amp en daarna door de high-to-low.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!