Pioneer app radio

Binnenkort komt AppRadio2 uit (medio April). Met Android support en zowaar een nog iets groter scherm (minder zwarte rand)! Lijkt me super om hiervoor apps te ontwikkelen. Vind het alleen jammer dat 't een standaard dubbel-din is, en niet volkswagen-fit (zoals bijvoorbeeld de Kenwood DNX520VBT).
 
okee niks positiefs, verder zoeken na een mooi na systeem, ja weet dat de appradio 2 uitkomt.Mag hopen dat ze die ten opzichten van de 1 flink verbeterd hebben.

ben benieuwd prijs van de app 2 is 600$ zal in nederland ook wel de prijs worden. denk dat ik toch nog even wacht!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Apps cannot be run simultaneously... if you think you are going to be able to listen to Pandora while using Motion-X, you're dead wrong"

Dat is inderdaad wel een beetje een let-down. Jammer. 't Leek me zo'n gaaf concept. Had al honderd-en-één plannen voor vette apps (OBD2 support Stick Out Tongue)
 
Wildcard als dat je plannen zijn kan je beter even kijken naar een echte android radio ;) voorbeeld is het italiaanse ekoore, die heeft voor iets meer dan 500 een android radio, waar dus gewoon alle apps op kunnen draaien die je op je smartphone draait.. Ik wou deze eerst meteen bestellen, maar na wat info te vragen ben ik toch maar aan het wachten op een nieuwe versie van hun product.. Alles draait er perfect op, buiten de navigatiesoftware die ik gebruik op mijn android (=sygic), google maps ofzo werkt wel goed maar ik wil echt sygic draaiende hebben, het is iets met hun grafische chip die niet krachtig genoeg is voor de 3d weergave. Ze zijn zowiso van plan een nieuwe versie te releasen maar er is wel nog geen exacte datum dusja..

Meer info: http://www.ekoore.com/web/en/product/car-hi-fi-2/elija-2/overview-6.html
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!