photoshop gevraagd!

Hallo forummers!

Ik zit erover te denken om mijn beide grillen en spiegelkappen wit te laten spuiten, maar voor dat ik dit laat spuiten zou een voorbeeld wel mooi zijn.
wie o wie is er handig met photoshop en kan een shopje voor mij maken.

alvast bedankt!!


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wit naar donker? Sure thing. Donker naar wit? Erg lastig. Dan moet je er, denk ik, al een andere witte spiegel inshoppen die toevallig op ongeveer dezelfde positie staat. Misschien dat iemand anders het wil proberen, maar mijn photoshop instinct zegt dat dit aanzienlijk lastiger is dan even een velgje inshoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is best simpel te doen met een aantal rasterlagen, rasterlagen op 100%, alles inkleuren en dan laag voor laag gaan werken met fading en evt belichtingseffecten ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb geen verstand van Photoshop, maar is het niet mogelijk om de foto te inverteren (wit wordt dan zwart en zwart wordt dan wit..) dan moet het er zo ingeplakt kunnen worden toch?

Misschien dat iemand het zo lukt?
 
DING DING DING DING DING DING DING DING DING DING

aangezien de tv totaal geen boeiend programma heeft ben ik maar aan de shop gegaan uit tijd verdrijf en heb even een zeer vluchtige "kleurplaat" afgeleverd Stick Out Tongue
zou bijna iedereen eigk wel kunnen doen met een aanverwant van paint, dus geen credit voor 't komende plaatje :lol:
(had namelijk nog geen zin om een goed shop plan op te stellen en uit te voeren :oops: )

FotoESC6G7HLD-1.jpg
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!