photoshop gevraagd blue gt ,met rline voorbumper

wie kan mij helpen

sta op het punt een blue gt te kopen,maar,

ik wil zo en zo een R-line voorbumper mee bestellen

alleen twijfel ik welke kleur ik de gt zal nemen,

wie kan een blauw blue gt------ 5 deurs -------,met een R-line voor bumper voor mij photoshoppen\ en antraciet velgen,verstralers in de bumper en xenon/led/achter ramen donker .

tevens een witte gevraagd met dezelfde opties


ben benieuwd

bedankt alvast
 
Ehhmmm zo ziet een bluegt met R-line voorbumper eruit, ipv R-line in de grill staat er dan GT :')

Ik wou hetzelfde doen maar toen ik erachter kwam dat de BlueGT dezelfde bumpers als de GTI heeft heb ik er vanaf gezien, zijn al agressief genoeg. Als ik ooit een goede witte r-line bumper tegen kom laat ik die niet liggen natuurlijk.

512255a2b722a.jpg
 
Als je een R-Line bumper plaatst op een 6R hoe zit het dan met die covers voor de mistlampen aangezien die van de R-Line een andere vorm hebben. Zit er namelijk aan te twijfelen om de R-Line voorbumper te plaatsen. Enige nadeel vind ik dat er geen chroom randje zit.
 
Vond op 6Rfreunde deze prijslijst aangaande de R-line bumper. Kost een aardige cent en dan heb je de spuit en montagekosten nog niet meegenomen. 6R0 807 217 H GRU__ Stossfänger R-Line mit Scheinwerferreinigung _ 272,51€
6R0 941 061 E _______ Nebelscheinwerfer incl. TFL links ________________ 86,63€
6R0 941 062 E _______ Nebelscheinwerfer incl. TFL rechts_______________ 86,63€
6R0 853 665 H 9B9___ Gitter Abdeckung links __________________________ 13,98€
6R0 853 666 H 9B9___ Gitter Abdeckung rechts ________________________ 13,98€
6R0 805 915 F 9B9___ Spoiler___________________________________________ 27,07€
6R0 807 248 E _______ Schaum Füllstück rechts__________________________ 6,01€
6R0 807 248 F _______ Schaum Füllstück links____________________________ 6,01€
6R0 853 677 E 9B9 ___ Mittelgitter R-line________________________________ 39,45€
 
550 ruim genomen,spuiten heb ik wel iemand voor ,voor een leuke prijs,en monteren doe ik zelf
Zijn wel Duitse prijzen. Heb je al eens de Nederlandse configurator gebruikt om een idee te krijgen hoe het in het blauw uitziet? Zal met Photoshoppen ook al erg bewerkelijk zijn om de silk blue metallic naar voren te toveren. Ik zal een voorbeeld geven.
 
Van de week was ik bij PON in Leusden (niet de dealer maar de "modellenpresentatieruimte") en daar stond een blauwe 5-deurs BlueGT met anthracietkleurige velgen.
Zag er goed uit, vond ik!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!