Showroom Peet_B's '71 Opel GT

Peet_B

Bekend lid
Spritmonitor.de
328
234
72
De Polo is mijn eerste "daily" auto, maar mijn échte eerste auto blijft toch deze Opel GT uit 1971. Gekocht toen ik 18 werd en inmiddels al ruim 5 jaar de trotse eigenaar van deze rode raket. 69PK's uit een spartaanse 1.9 voelen toch beduidend sneller aan dan de 69PK uit mijn 3 cilinder ecodoos Stick Out Tongue

Helaas rijd ik er tegenwoordig heel weinig in. Ik woon in 's Hertogenbosch in een appartementje, en zie het niet zitten om de auto hier aan de straat te parkeren. Gelukkig staat 'ie mooi bij mijn ouders in Zuid-Limburg in de garage, en kan ik wanneer ik daar ben genieten van een prachtig landschap in een prachtige auto.

De enige overeenkomsten tussen mijn Polo en mijn GT zijn het gewicht, de PK's en het feit dat ik de deuren met de sleutel moet openen (tot vorige week, met dank aan @joosspekloos ).

13422287_1373731159310957_9209481557634605426_o.jpg
IMG_4304.jpg
IMG_4321.jpgIMG_4323.jpg
 
Ik ben echt een (soms eigenwijs) VW mannetje, maar dit is toch wel echt een bruut machientje!
Lijkt me inderdaad een genot om hiermee door het glooiende Limburgse landschap te touren.
(y)
Ben er zuinig op!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!