PDC op highline uitvoering

Hallo allemaal. ik heb sinds een half jaar een Polo 1.2 tsi highline uitvoering met een achterbumper voorzien van 4 sensoren.
wie kan mij vertellen of dit standaard op deze uitvoering thuis hoort.
PDC werkt bij mij niet. Voor dat ik naar de dealer ga wil ik eerst weten of dit standaard uitrusting is.
alvast bedankt,
eric
 
Dit is inderdaad een 2de hands. Met een nieuwe was ik dan al teruggegaan naar de dealer.
ik las op een Duits Polo forum bij uitvoering highline brochure dit er standaard op hoort te zitten.
als dit zo is, ga volgende week naar de dealer om het e.e.a. Uit te laten lezen. Heeft de vorige eigenaar een keer zijn achterbumper vervangen met daarin toevallig de sensoren, dan laat ik dit zo. Het lijkt me dan dat er heel veel moet gebeuren om dit weer aan de praat te krijgen.
groet, eric
 
Dat kan heel goed idd maar ik heb niet gelezen dat TS zijn auto import is.
Nee, ik ook niet ;)

Jij hebt helemaal gelijk vwb de Polo Highline in Nederland (PDC niet standaard), maar wat hij las op een Duits forum over de Polo Highline in Duitsland (PDC wel standaard) kan ook heel goed waar zijn. Vandaar mijn opmerking.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!