PC Monitor gebruiken om DVD op te kijken

Bas

Voormalig teamlid
5,604
26
156
Heey allen,

Aangezien ik niet alwetend ben heb ik een vraagje, Ik heb nog een 19" breedbeeld computerscherm over en dat wilde ik eventueel in mijn kofferruimte inbouwen om dvd op te kunnen kijken. Mijn radio is ook dvd en ik heb de mogelijkheid om er 2 schermen op aan te sluiten maar dat is zo een gele tulp stekker en de Monitor is VGA of DVI.

Wie o Wie??

230 is aanwezig.
 
Ik denk niet dat het aansluiten daarvan gaat lukken. De gele tulp stekker en de VGA aansluiting mogen dan allebei een analoog signaal zijn, meestal communiceren niet 1 op 1. Met als resultaat gekke kleuren op je monitor.

Wat je zou kunnen proberen is een RCA-VGA convertor er tussen te zetten. Maar weet niet of dat gaat werken.

DVI kan je vergeten, dat is digitaal signaal.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!