Voorstellen patricknooijen

ik ben Patrick Nooijen, inmiddels 40 jaar oud.
Lees al een tijdje mee op het forum, maar toch even voorstellen. sinds 2018 reed ik een polo 1.0 highline met r-line pakket.20190819_094057.jpg
Dit was de 115pk sterke versie met 6 bak. Reed supergoed, maar aangezien ik toch best wat rij (50.000km per jaar) op zoek naar iets leukers. Twee weken geleden kwam ik een 2020 polo gti tegen. Dat vond ik wel een leuke opvolger dus heb de auto vandaag opgehaald. De lange weg terug was al super fun! wel nog even wennen aan de automaat, maar het vermogen is echt top!

Zal zo snel mogelijk wat foto's van de gti maken. is een rode met brescia velgen, en gti interieur. Vind ik de meest geslaagde combinatie.
 
Volkswqgen  Polo AW1  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Wmike
Welkom, hele dikke opvolger!!
Toen ik de r-line kocht heb ik een boekje van de GTI meegenomen met de gedachte "ooit........". En na 1,5 jaar is het zover :)
Nu eerst wat km's maken. Had al een vraag gesteld bij Crooke over een kleppenuitlaat. Had gehoopt dat je die aan de rijmodus kan koppelen, maar dat zou volgens hun niet gaan? iemand daar wel ervaringen mee?
 
Laatst bewerkt:
Volkswqgen  Polo AW1  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!