Past dat?

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje ik rij een polo 6n en heb een setje wielen gezien die ik moet hebben alleen weet ik niet of t past.
T gaat om 14 inch 8j rondom et 15.

Alvast bedankt.
 
Nee dat is t probleem kan ze niet met me eigen auto halen.. Der is mij verteld dat het gewoon moet passen maar heb zo me twijfels. Vandaar dat ik t hier nog maar eens vraag..
 
zijn wel erg breed voor onder een 6n
en lage et staan ze dus erg ver naar buiten.
maar oordelen of t past.....
hangt van wel meer af.

In je auto passen ze wel,
maar eronder weet ik niet zeker.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
het gaat wel maar het gaat echt breed, klein tonen ik persoonlijk houd daar niet van maar hier een voorbeeld hoe het er ongeveer uitziet.
dit is ook 14'' 8j breed rondom maar deze heeft een et van 5 dus jouw velg zal net wat meer naar binnenkomen.
(hoe lager de et hoe verder de velg naar buitenkomt ;) ) maar qua stretch, breedte velg/band is het precies hetzelfde
3448i20.jpg
 
T waren steffan cup velgen.. Maar met me eigen auto is geen optie dus t feest gaat gewoon niet door. Heb ondertussen al een ander setje gevonden en die ga ik volgende week ophalen.bedankt allemaal
 
Ja dacht ik ook.. ze zijn niet perfect en kunnen wel wat werk gebruiken maar dat komt van de winter wel..de randen mooi laten polijsten, t hart misschien nog een kleurtje geven(of nietStick Out Tongue).. word uiteindelijk wel wat..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!