Past 7.5jx17 ET 32 op CrossPolo 6R ?

Ik ben op zoek naar een winterset voor mijn CrossPolo. Er zijn genoeg 15 Inch setjes te vinden op o.a. MP maar wil 16 of 17 Inch omdat het anders wel erg ielig staat. Nu kom ik een set tegen Audi velgen 7.5 Jx17 met een ET van 32, origineel "Budapest" velgen zijn ET 38. Weet iemand of dit gaat passen?
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Ik reken het voor je uit, moet je zelf even meten of het past...
1 inch is 25,4 mm
Audi velg is een halve inch breder dan Budapest velg oftewel wel 12,7 mm
Dus buitenkant en binnenkant Audi velg steken beiden ongeveer 6 mm verder uit dan Budapest velg.
Aangezien de ET 6 mm verschilt (velg komt 6 mm verder naar buiten) komt debuitenkant van de velg dus 12 mm verder naar buiten en zit de binnenkant velg nagenoeg gelijk als met de Budapest velg.

Even een duimstok of rolmaat pakken en meten in de wielkast of dit past.
Is dit te lastig? Dan kijken of je de velgen eens onder de auto mag passen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Ruiter91
Inmiddels besloten dat de Audi velgen met 17 Inch winterbanden wel erg kostbaar wordt voor de magere winter in NL, daarom als budget oplossing een set 15Inch steelies gekocht voor wênagh;):mrgreen:
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!