Passat W8 binnnenverlichting met rode leds in Polo BM 2011

Ik las eerder al dat de Passat W8 binnenverlichting met aan beide kanten een leeslampje en 2x rode sfeerled op de standaard binnenverlichting van de polo BM past (1 op 1).
De BM heeft namelijk standaard alleen aan uit licht voor deuren ed.

Via het forum las ik dat deze set W8 bij vagtechiek.nl aan te schaffen is. Nu heb ik hier de bevestiging van alleen is er een probleem.

- De unit is makkelijk over te plaatsen alleen de rode sfeerleds werken alleen als je een kabel naar de lichtschakelaar trekt?????

Dit gaat mij dus niet lukken.
Heeft iemand een how to? Of kan iemand dit doen in de Randstad.

Vagtechniek doet het volledig inbouwen inclusief draadtrekken voor 20 Euro echter moet ik dan helemaal naar Eindhoven.

Wie helpt...... :cool:
 
Re: Passat W8 binnnenverlichting met rode leds in Polo BM 20

Toevallig stelde ik van de week dezelfde vraag of er iemand in de Randstad (Gouda) voor mij zo'n W8-verlichtingsunit wil inbouwen (tegen vergoeding) ;)
 
Re: Passat W8 binnnenverlichting met rode leds in Polo BM 20

@Johan: dat klinkt aanlokkelijk! Gouda-Purmerend is dichterbij dan Gouda-Eindhoven.
Bouw je eventueel ook op zaterdag in? En weet je of de unit ook aanspringt als je op de ontgrendelingsknop drukt van de afstandbediening? En dimt hij ook mee bij uitzetten van de auto? Thanks :)!
 
Re: Passat W8 binnnenverlichting met rode leds in Polo BM 20

Tuurtje, Zaterdag, zondag: geen probleem! PB maar voor een afspraak als je hem hebt!

Overigens, de w8 leds gaan pas aan als je stadsverlichting aanstaat! heeft dus niets met ont/vergrendelen van doen!

Je kunt het wel daarop aansluiten, maar heeft vrij weinig zin omdat je die leds dan eigenlijk nooit ziet branden!
 
Re: Passat W8 binnnenverlichting met rode leds in Polo BM 20

@graafie
Die wonen er vast wel. Big Grin

Een draadje trekken van de binnenverlichting naar de licht schakelaar gaat toch wel lukken?
Alleen even het juiste draadje bij de lichtschakelaar opzoeken en solderen.

Johan wil ons vast wel vertellen welke kleur draadje het moet zijn...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!