Een echt goede oplossing om de in mijn Polo aanwezige RCD310 te combineren met bluetooth lijkt niet voorhanden. Betekent of gebruik maken van zo'n 'aanhangkastje', wat me een redelijk suboptimale oplossing lijkt, of upgraden naar de RCD510 + BT-module, wat best prijzig wordt. vergelijkbaar qua kosten wordt inbouw van een 'gewone' goede 2DIN radio of navigatie, bijvoorbeeld van Pioneer, Kenwood of JVC. Die (b)lijken echter allemaal nogal erg iPhone georiënteerd; betreffende fabrikanten hebben nog niet opgepakt dat de Apple-phone langzaam maar zeker door de diverse Androidtoestellen naar de zijlijn wordt gedrukt. Denken ws. dat de doorsnee autorijder daar te dom voor is
Waar ik Android rumschoots prefereer boven 'my first iPhone', zijn die doorgaans mager op Android afgestemde toestellen voor mij geen optie 
Rest nog een 4e mogelijkheid: de Parrot Asteroid Smart, een Android multimediatoestel. Ik heb er een paar interessante reviews van gelezen maar meer ervaringen zijn welkom! Dus kom maar op; iemand hier ervaring met dit apparaat?

Rest nog een 4e mogelijkheid: de Parrot Asteroid Smart, een Android multimediatoestel. Ik heb er een paar interessante reviews van gelezen maar meer ervaringen zijn welkom! Dus kom maar op; iemand hier ervaring met dit apparaat?