parkeerdeuk van deur

Hoi,

gistermiddag viel mij een klein deukje op in de auto.
Typisch geval van dat iemand met de deur ertegen heeft gezeten, en vervolgens lekker doorrijd.
Meestal kijk ik waar ik de auto neerzet, en of dit soort dingen niet is voorgekomen, maar nu zit er toch

3041800-1.jpg


Is dit uit te deuken zonder spuiten?
Vind het ook zonde hier mijn verzekering te bellen. daar dit kwa kosten nog onder eigen risico valt denk ik.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? en wat de kosten zullen zijn?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Ik weet niet of je in zo een geval aangifte kunt doen? Zelf heb ik laatst iemand gehad die wou uitproberen of mijn achterbumper bestend was tegen een trekhaak. In eerste instantie was hij ook doorgereden, maar uiteindelijk toch nog gevonden en schadeformulier ingevuld. Had dan ook aangifte gedaan bij de politie, maar die schade was natuurlijk wel anders..

Zulke schades ben ik zelf ook altijd erg bang voor hoor! Sommige mensen... Hoop dat je het allemaal gefixed krijgt zonder teveel gedoe/kosten! Succes.
 
Ik zeg spotrepair bij de dealer/ schade bedrijf gewoon te doen ongeveer 75 euros succes, verzekeringswerk (zonde van de tijd en claims e.d.) (edit) Ik zie dat ie op et randje dat naar buiten komt zit... Het zou zomaar kunnen zijn dat je een nieuwe zeischerm mag aanschaffen of laten uitdeuken en opnieuw laten spuiten... vraag het even na of het met spotrepair kan dan zou je geluk hebben.

Gr,

Enzo
 
Thanx voor de reacties.
Zal van het weekend even kijken in de buurt.
Moet wellicht toch even langs de dealer voor een afspraak voor zijn/haar 30.000km beurt, en kan ik meteen vragen wat het kost via dealer.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!