Pablo's 6c 1.8 GTI

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: kawazxr, Ruiter91 en Sal
Afgelopen week mijn Ozon apparaat in ontvangst genomen en uitgeprobeerd in de GTI. Die rook wat muf nu die zoveel stilstaat..
Nou wat een top uitvinding! De auto ruikt weer naar niks, erg fijn. Nu te boeken op Drewsmotion :)

Vanavond/dit weekend wordt Pablo nog meer verwent. De koppeling vloeistof wordt vervangen, de remvloeistof wordt vervangen voor hoge temp race remvloeistof ( dat die niet weer halverwege over de kook gaat tijdens een nurburgring rondje op youtube). olie beurtje en als klap op de vuurpijl word de auto verwent met een preventieve walnutblasting sessie.

Want ja, als je toch bezig bent.. Auto bokt niet , nul komma nul, maar beter even preventief :)

En de auto kan wel wat liefde gebruiken.. hij staat er al maanden zo bij
20230807_191558.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Afgelopen week mijn Ozon apparaat in ontvangst genomen en uitgeprobeerd in de GTI. Die rook wat muf nu die zoveel stilstaat..
Nou wat een top uitvinding! De auto ruikt weer naar niks, erg fijn. Nu te boeken op Drewsmotion :)

Vanavond/dit weekend wordt Pablo nog meer verwent. De koppeling vloeistof wordt vervangen, de remvloeistof wordt vervangen voor hoge temp race remvloeistof ( dat die niet weer halverwege over de kook gaat tijdens een nurburgring rondje op youtube). olie beurtje en als klap op de vuurpijl word de auto verwent met een preventieve walnutblasting sessie.

Want ja, als je toch bezig bent.. Auto bokt niet , nul komma nul, maar beter even preventief :)

En de auto kan wel wat liefde gebruiken.. hij staat er al maanden zo bij
20230807_191558.jpg
Rijd je er zo weinig mee dan? Of ben je zo'n mooi weer rijder Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Hoeveel km was het sinds de laatste keer dat dit gedaan was? Als het al eerder gedaan was.
Zit er zelf ook over na te denken om te laten doen.
Dit heb ik nog nooit laten doen! nu pas voor het eerst : - )

Dik voor mekaar weer kerel! Mocht je nog oefen auto’s nodig hebben haha ;)
Beter he! Koste alsnog genoeg hoor haha !
Rijd je er zo weinig mee dan? Of ben je zo'n mooi weer rijder Stick Out Tongue
Eigenlijk rijd ik er nooit mee.. Dagelijks in de Qashqai en met mooi weer de V-storm :) Het is dat mijn vriendin nog wel eens zegt, zullen we vandaag eens een rondje touren met de GTI? Is lang geleden..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Eigenlijk rijd ik er nooit mee.. Dagelijks in de Qashqai en met mooi weer de V-storm :) Het is dat mijn vriendin nog wel eens zegt, zullen we vandaag eens een rondje touren met de GTI? Is lang geleden..
Tsja, aan het einde van de dag is een auto een gebruiksvoorwerp, haha. Ik snap je wel hoor, het is een machtig mooie machine! Zeker in jouw uitvoering. Hoeveel staat er nu op de teller?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Tsja, aan het einde van de dag is een auto een gebruiksvoorwerp, haha. Ik snap je wel hoor, het is een machtig mooie machine! Zeker in jouw uitvoering. Hoeveel staat er nu op de teller?
jaa 100% ! Daarom liggen al die kussens er ook op haha. Maar heb hem al 5 jaar en dan vind ik het sonde/lastig om te verkopen. Bang dat ik er spijt van krijg :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Nou de Qashqai gaat eruit! Vandaag akkoord gegeven op de nieuwe lease auto :)

Kunnen jullie raden wat het is geworden?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!