Pablo's 6c 1.8 GTI

De twijfel is toegeslagen, in 2023 heb ik welgeteld 6x gereden met de gti, waarvan 2onderhoud ritjes, grote beurt en walnut blasten, 2 rondjes dorp met wassen en 2x stukje touren.


Verkopen.. Wel niet? Beetje sund dat die nu staat te verstoffen
Gewoon vaker gaan gebruiken. Die investeringen die je doet maken niet zo veel uit als hij toch maar stil staat. Aan het einde van de dag is het een gebruiksvoorwerp. Ik durf te wedden dat je er spijt van krijgt als je hem verkoopt.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Dat je hem nog hebt met zo weinig gebruik.

Gewoon verkopen en het geld in iets anders steken.
En dan ook iets wat in waarde stijgt is waar ik voor zou kiezen.
Ja, heb hem al 6 jaar, om er zo afscheid van te nemen voelt zwaar haha..

En mee eens! Maar ja, wat dan? Zat al te kijken voor a45, c63, of mooie 911. Maar allemaal erg kostbaar en niet waardestijgend.

Gewoon vaker gaan gebruiken. Die investeringen die je doet maken niet zo veel uit als hij toch maar stil staat. Aan het einde van de dag is het een gebruiksvoorwerp. Ik durf te wedden dat je er spijt van krijgt als je hem verkoopt.
Zou niet weten wanneer haha, de motor staat ervoor en rijd alleen maar met de ID4, is lekker makkelijk!.
Tis zeker een gebruiksvoorwerp, helemaal eens :)

Ben idd bang dat ik spijt krijg, maja
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ja, heb hem al 6 jaar, om er zo afscheid van te nemen voelt zwaar haha..

En mee eens! Maar ja, wat dan? Zat al te kijken voor a45, c63, of mooie 911. Maar allemaal erg kostbaar en niet waardestijgend.


Zou niet weten wanneer haha, de motor staat ervoor en rijd alleen maar met de ID4, is lekker makkelijk!.
Tis zeker een gebruiksvoorwerp, helemaal eens :)

Ben idd bang dat ik spijt krijg, maja
Hoeveel kun je er voor vangen?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ja, heb hem al 6 jaar, om er zo afscheid van te nemen voelt zwaar haha..

En mee eens! Maar ja, wat dan? Zat al te kijken voor a45, c63, of mooie 911. Maar allemaal erg kostbaar en niet waardestijgend.


Zou niet weten wanneer haha, de motor staat ervoor en rijd alleen maar met de ID4, is lekker makkelijk!.
Tis zeker een gebruiksvoorwerp, helemaal eens :)

Ben idd bang dat ik spijt krijg, maja
En je zegt er weer iets voor terug te willen kopen. Krijg je dan niet hetzelfde probleem als dat je met de Polo hebt nu?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Soortgelijke Polo's staan voor 18-20K te koop.
Investeer dat geld in aandelen of beleggingen en je hebt vaak wel een rendement van minimaal 10% per jaar.
Dat is 2K per jaar meer, i.p.v. onderhoud, belasting etc. oftewel 1K per jaar minder haha.

Maar goed, jouw auto, jouw keuze.
Het leven moet ook leuk blijven, en een 6C GTI is leuker dan 20K in aandelen kan ik begrijpen. ;)

Auto's zijn 9/10x geen investering. Je kan bijv. wel een gelimiteerde oplage auto kopen en in perfecte staat houden.
Dat zal redelijk waardevast zijn en je kan er alsnog mee blijven rijden, als is het maar 5x per jaar.
 
Minimaal 10% rendement? Waar steek jij het geld in?
Soortgelijke Polo's staan voor 18-20K te koop.
Investeer dat geld in aandelen of beleggingen en je hebt vaak wel een rendement van minimaal 10% per jaar.
Dat is 2K per jaar meer, i.p.v. onderhoud, belasting etc. oftewel 1K per jaar minder haha.

Maar goed, jouw auto, jouw keuze.
Het leven moet ook leuk blijven, en een 6C GTI is leuker dan 20K in aandelen kan ik begrijpen. ;)

Auto's zijn 9/10x geen investering. Je kan bijv. wel een gelimiteerde oplage auto kopen en in perfecte staat houden.
Dat zal redelijk waardevast zijn en je kan er alsnog mee blijven rijden, als is het maar 5x per jaar.
Minimaal 10% rendement?

Maar on-topic, zou zonde van je wagen zijn maargoed, als ie stil staat is het ook zonde! Lastige keuze indd!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
De auto rijdt nogsteeds! Erg fijn ding.

Vandaag bij @Moes-Moze geweest voor het tinten van mijn ramen, ook nog de witte voor details en logo's zwart laten wrappen.

Ps : miss toch een nieuw topic voor de ID?

1000054514.jpg

1000054542.jpg
1000054505.jpg
Hoeveel % heb je gekozen voor de ramen? Volgende week vrijdag gaat de Tesla naar Tint Center Eindhoven maar twijfel nog welk percentage ik ga kiezen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!