oscar toet :: 2013 Volkswagen polo

Dikke BlueGT! Volgens mij bijna alle opties die je kan kiezen heb je gekozen. Wat een dik ding. Heb je nog plannen voor in de toekomst?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik wilde snel de auto hebben en heb bij Pon eentje uitgezocht de redelijk gevuld was. Mis eigenlijk alleen winterpakket en pdc.
Zit te denken om camera in logo te laten plaatsen, dan mis ik alleen de warme stoelen en zet de airco wel tikkie hoger.
Voor de rest dolle pret, ik heb vele reviews gelezen maar hij voldoet aan alle verwachtingen. Rijdt letterlijk als een speer en alles zit waar het moet zitten zoals bij vw gewend is.
 
Gisteren instaplijsten geplaatst, via marktplaats mooi origineel setje gescored.
Sluit mooi aan bij de afdek strips, en zo blijft hopelijk alles een beetje zonder krassen.
Voor de mensen die twijfelen, het is echt super rijden.
Kom uit een touran 2.0 FSI die ging ook lekker, maar dit is erg sportief karren.
De auto nodigt niet direct uit tot (te) snel rijden, maar als je zin hebt om ff vlot aan de haal te gaan heeft hij er geen enkel probleem mee.
Vooral met de dsg flippers is er geen houden aan.
Wat ik wel moet bekennen is dat de instap aan de lage kant is, de moet je eigenlijk in de stoel laten vallen, waar de touran meer als een soort bus was.
Mensen met rugproblemen kunnen beter een hogere instap nemen, ik heb gelukkig geen rugproblemen....
De binnenzijde is erg verzorgd uitgevoerd, zeker met de hoogglans pianolak.
Zijn er dan helemaal geen nadelen? Wacht op de bevestiging van Pon wanneer een trekhaak af fabriek toegelaten is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!