Originele koplampen (H7,Valeo) door GTI (H7, Hella)

IbifaHo

Bekend lid
Beste Polo ''sjeezers''.

Ik wil graag mijn voor-oorlogse H4's vervangen door een setje H7. Maar nu heb ik gemerkt dat mijn originele niet van Hella, maar van Valeo zijn. Ik heb een setje GTI koplampen op het oog, iemand die kan zeggen of die stekkers 1 op 1 passen? Ik hoor van sommigen dat de stekkers niet gaan passen aangezien ik de originele van valeo heb en gti dus hella is.
Anderen zeggen dat het dan weer wel past. Natuurlijk heb ik wel graag eerst zekerheid voor ik ze bestel. :)

En voor ze te steken, moet dan de bumper lost of gaat dat ook zonder die los te halen?

Thx op voorhand al Polo sjeezers!

Re: Originele koplampen (H4,Valeo) door GTI (H7, Hella)

Oke... daar kan ik je helaas niet mee helpen..ik weet dat het voor de 6R geen probleem is, dus ik verwacht dat het voor jou ook moet kunnen. Wellicht dat er iemand anders het wel weet!!? :roll:

Volkswagen  9N3 GTI 

Als het voor een 6r geen probleem is zou het me verwonderen dat het voor een 9n3 wel een probleem zou zijn. Misschien dat er nog wel iemand dit kan bevestigen, anyhow thanks al Barry!

Heeft een 9N3 H4 lampen??? Sinds wanneer is dat het geval??

Edit jij hebt helemaal geen H4. Je hebt als buitenste je dimlicht en als binnenste je grootlicht.
Dat zijn aparte lampen.

Bas zei:
Heeft een 9N3 H4 lampen??? Sinds wanneer is dat het geval??

Edit jij hebt helemaal geen H4. Je hebt als buitenste je dimlicht en als binnenste je grootlicht.
Dat zijn aparte lampen.

Bij dealer zeiden ze dat dit H4 was. :oops: Dacht al die tijd al dat ik H4 had dus! Chanse dan dat ik geen xenon oid had gekocht. :lol:

Edit: Ben je daar echt zeker van Bas? Ik lees ook overal op internet dat Trendline H4 is.

Test:

Zet je dimlicht aan en kijk welke lamp gaat branden

Zet dan je grootlicht aan. Gaat dan een andere lamp branden heb je H7

Gaat dezelfde lamp als je dimlicht feller branden heb je H4 ;)

Dit is geen probleem normaal gezien Ibifaho ;) ikzelf heb ook de hella versies steken, en voorbumper moet eraf voor degelijke plaatsing, maarja zo lang duurt dat nou ook weer niet eh om die eraf te halen ;)

9n3_koplamp.jpg

1: H7 Dimlicht
2: PY21W Richtingaanwijzer
3: W5W Stadslicht
4: H1 Grootlicht

Btw volgens mij zat het zo : valeo en hella zijn volledig compatibel qua stekkers en plaatsing, maar de stelmotor is anders. Daarom bij van die aftermarket setjes voor angel/devil eyes etc staat er meestal bij: Hella only/valeo only. Aangezien bij die setjes meestal van je wordt verwacht om de stelmotor van je originele koplamp over te bouwen, moeten ze dit er dus bijzetten aangezien ze niet dezelfde zijn qua formaat ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!