Optielijst 6C GTI

Max6C

Lid
Goedemorgen allemaal,

Ik ben voornemens om een nette Polo 6C GTI 207 aan te schaffen met maar 35.000 km op de teller.

Ik neem dan voor lief dat ik iets meer betaal voor een lage km stand dan een full option.

Zover ik weet heeft hij bijvoorbeeld sport select niet als optie. Is er iemand hier die in combinatie met de optielijst kan zien welke ‘belangrijke’ opties deze auto evt nog meer mist?

Zo bijvoorbeeld lees ik veel over FULL LED, maar optie lijst geeft aan 8IT LED koplampen, is dat dan hetzelfde? En heeft de auto bijvoorbeeld app conncect en anders de optie om deze wel te activeren?

De beste meneer is zelf op leeftijd en weet dit dit ook niet precies.

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Bijlagen

• IMG_3224.webp
    IMG_3224.webp
    78.9 KB · Weergaven: 17
  • IMG_3225.webp
    IMG_3225.webp
    102.3 KB · Weergaven: 17
  • IMG_3226.webp
    IMG_3226.webp
    114.7 KB · Weergaven: 13
  • IMG_3227.webp
    IMG_3227.webp
    89.2 KB · Weergaven: 12
  • IMG_3228.webp
    IMG_3228.webp
    88.8 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 
Wat ik weet is dat de ledkoplampen niet standaard zijn hoort bij het winterpakket, daar horen ook verwarmde voorstoelen bij. Verder heb je de sportselect knop, ik heb die zelf wel vind ik wel de belangrijkste optie, zorgt dat je stuur iets scherper is en het gaspedaal directer is en vering harder word. Bij het excutive plus pakket heb je ook keuze of je de stoffen bekleding hebt of alcantara stoelen, climatronic, en daarbij zit ook apple carplay als het goed is maar ik heb deze optie niet bij mijn auto.

Volkswagen  6c gti 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!