Voorstellen Opnieuw voorstellen…

Thomaskol

Bekend lid
Hallo allemaal,

Mijn naam is Thomas, inmiddels 24 jaar en ik ben al een tijdje actief en bekend op MyPolo.
Zoals jullie weten heb ik een vervanger voor de Polo gekocht. Ik heb deze week de wagen opgehaald, hij is prachtig! Het is een Golf 8, 1.5 eTSI DSG uit 2020 in de kleur dolfijn grijs geworden. Hij heeft alle opties die ik miste in de Polo en meer! Het enige wat ik nog niet heb maar wel in ga laten bouwen is een parkeercamera. Ik ga dit wel origineel laten doen bij Volkswagen zelf. Hieronder wat beeldmateriaal, want daar zijn jullie (en ik) dol op! De Polo staat inmiddels te koop in Rhenen. Mocht je geïnteresseerd zijn in een stoere Polo vol opties, laat het mij weten! Ik deel met alle liefde de advertentie.

Tot kiekers!

IMG_8278.webp

IMG_8280.webp

IMG_8288.webp

Volkswagen  Golf 8 2020 | Golf 3 1994 
Erg mooie opvolger van je Polo!!

Was je toe aan iets anders?
Toe aan iets anders wel ja, al deed het me wel een beetje pijn om de Polo weg te doen. Hij hoefde niet weg, maar de km stand zat al op 208.000. Als ik langer had gewacht kreeg ik er niet zoveel geld meer voor. Nu gaat hij voor €6950 weg... dus naja prima.
Prachtige auto, prachtige kleur. Hoe bevalt de DSG?
De DSG bevalt heel goed! Nog wel even wennen. Ik merk dat hij wat begint te hikken als ik afrem, maar dat blijkt normaal te zijn als hij de versnelling verlaagd. Het rijdt echt top! De auto is ook heel slim met de nodige IQ-Drive rijhulpsystemen.

Volkswagen  Golf 8 2020 | Golf 3 1994 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!