Onderdeelnummers voor carterontluchtings-onderdelen 9N3 Gti?

Goedendag mede polo rijders,

Ik rij nu sinds een jaartje een polo 9n3 gti en ben toch wel benieuwd hoe deze zal rijden na wat upgrades en een chip.
Maar! Ik wil van tevoren wat preventief onderhoud doen. Te beginnen met alle slangen en onderdelen van de carterontluchting te vervangen.
Mijn vraag bij deze zoals in de titel vermeld: Heeft iemand voor mij de onderdeelnummers en eventueel een tekening van de carterontluchtings-onderdelen? Ik weet dat ik dat bij de VW dealer kan vragen, maar ik heb vaker meegemaakt dat ze aan mij de onderdeelnummers vragen..

Verder ga ik een flush doen en gelijk de oliezeef vervangen na de flush.
Bougies zijn recent vervangen. Er komt een open luchtfilter op en een 3"downpipe.

Alle tips zijn welkom als ik nog wat ben vergeten om preventief te vervangen voor de chip! :)
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 Turbo 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!