Olieservice terugzetten? melding door het kloten met knoppen; hoe deze melding wegkrijgen?

Hoi Forum Leden,

Pas geleden heb ik een Volkswagen Polo uit 2015 gekocht.

Ik zat te kloten met de knoppen 0.0/SET en die links ernaast, om de tijd goed te zetten, aangezien deze niet goed stond. Inmiddels staat de tijd bij, dit heb ik gedaan in het volkswagen menu op mijn scherm boven het middenconsole.

Echter, sinds ik met die knoppen heb gekloot geeft hij in het dashboard nu telkens de melding ‘Olieservice terugzetten?’ zodra ik het contact aanzet.

Dit is niet het einde van de wereld, maar ik zou dit wel graag weg willen hebben. Alleen vraag ik me af hoe. Ik heb laatst weer met diezelfde knoppen liggen kloten, maar ik heb het idee dat ze niet veel meer doen omdat ze lam zijn en dus niet goed ingedrukt worden.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • IMG_9597.jpeg
    IMG_9597.jpeg
    235.4 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 2015 Highline  1.2 TSI 

Heb je hier wat aan? Je moet zelf even nagaan of je wel 2jr/30k km wilt aanhouden, ikzelf doe 1jr/15k km met hetzelfde motorblok
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
@Tonq Hij heeft ook inderdaad net voordat ik ‘m heb gekocht een onderhoudsbeurt gehad. Ik wil eigenlijk gewoon dat de melding weggaat, maar niet dat het aantal km/dagen wordt gereset, aangezien die straks dan uiteindelijk weer te laat aangeeft als het nodig is. Maar ik denk dat dat niet mogelijk is….

Zeer begrijpelijk, vind meldingen zelf ook enorm irritant.

Met de rechterknop reset je hem, krijg je hem niet weg als je hem links ingedrukt houdt bij de melding? Of al geprobeerd?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!