Olie bestellen welke website

h1996

Nieuw lid
Goedemiddag allemaal,

Ik ga binnenkort op vakantie en moet mijn olie weer verversen. Nou ga ik mijn olie zelf bestellen via het internet. Heeft iemand tips of ervaringen met bepaalde websites? Ik ga gewoon voor de Castrol 0w20 of de originele volkswagen. Er zijn alleen zo veel aanbieders

Volkswagen  Polo 
Goedemiddag allemaal,

Ik ga binnenkort op vakantie en moet mijn olie weer verversen. Nou ga ik mijn olie zelf bestellen via het internet. Heeft iemand tips of ervaringen met bepaalde websites? Ik ga gewoon voor de Castrol 0w20 of de originele volkswagen. Er zijn alleen zo veel aanbieders
ja is altijd goed, heb net ook een polo gekocht aw van 2019 maar op mijn kaartje staat 5w30, zou het wat uitmaken als ik bv bij de volgende oliewissel 0w20 er in doe, het is wel longlife olie wat ze er bij mij altijd in hebben gehad

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!