Officiele VCDS 14 kan met verschillende interfaces aangeschaft worden.

Houz74

Bekend lid
Spritmonitor.de
1,678
38
48
De officiële VCDS 14 (nu nog in Bèta-status) kan straks met verschillende interfaces aangeschaft worden.

Nieuw is de draadloze HEX-NET™ WiFi Interface met VCDS-Mobile[SUP]®[/SUP] ingebouwd zodat je deze kan gebruiken op de meeste (smart) telefoons/ tablets. Voorwaarde hiervoor is dat de mobiele apparaten beschikken over WiFi en een Webbrowser.

Hier wordt het allemaal uitgelegd:
[video=youtube;tVZpnAcb_iA]https://www.youtube.com/watch?v=tVZpnAcb_iA[/video]

De nieuwe Interfaces zijn wel duurder:
VCDS License with HEX-NET (WiFi/USB) Unlimited VINs (All VAG)
$499.00 = de nieuwe HEX-NET™ WiFi Interface
VCDS License with HEX-NET (WiFi/USB) 10 VINs (All VAG)
$399.00 = de nieuwe HEX-NET™ WiFi Interface (max. 10 verschillend auto's)
VCDS License with HEX-USB+CAN (All VAG) $349.00 = de reeds lang bekende USB-kabel

Als je niet meer dan 10 verschillende auto's verwacht te moeten uitlezen/programmeren met de nieuwe VCDS en de HEX-NET™ WiFi Interface, dan kan je de 10 VINs versie nemen. Die gaat dus $ 100,- goedkoper worden dan de Unlimited VINs, hier in de Benelux zal dat dus waarschijnlijk een verschil tussen de beide versies van € 100,- worden.
 
Ik begreep uit de video dat via je smartphone en/of tablet niet alle functies toegankelijk zijn, hier heb je dan nog steeds een windows pc nodig...da's wel een beetje jammer. Is er al documentatie gevonden welke beschrijft wat je wel/niet kunt?
 
Ik begreep uit de video dat via je smartphone en/of tablet niet alle functies toegankelijk zijn, hier heb je dan nog steeds een windows pc nodig...da's wel een beetje jammer. Is er al documentatie gevonden welke beschrijft wat je wel/niet kunt?

Je kan op 2 manieren verbinden via Wifi.
Op de ene manier (Adhoc) heb je alleen onderling verbinding zonder dat je op het internet kan, hierdoor heb je niet alle functionaliteiten tot je beschikking.
Op de andere manier deel je de 3G/4G internet verbinding (databundel) van je smartphone, hierdoor heb je op beide apparaten Internetverbinding en heb je alle functionaliteiten tot je beschikking.
 
Je kan op 2 manieren verbinden via Wifi.
Op de ene manier (Adhoc) heb je alleen onderling verbinding zonder dat je op het internet kan, hierdoor heb je niet alle functionaliteiten tot je beschikking.
Op de andere manier deel je de 3G/4G internet verbinding (databundel) van je smartphone, hierdoor heb je op beide apparaten Internetverbinding en heb je alle functionaliteiten tot je beschikking.

Ok dan heb ik het niet goed begrepen, maar dan weet ik nu wat mijn volgende aankoop zal zijn!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!