Nooit te oud voor je eerste Polo....

Wauw dat zal een flinke bmw zijn die zich laat vernederen door een polo welke in 9.5 sec naar 100 sprint.'

maar goed ik ben blij voor je dat je tevreden bent over je motor icm dsg bak.

Ja man zeker nog nooit van bmw icm achterwiel aandrijving gehoord

Juist de eerste meters zijn voor bmw

En tevens een bmw lease met handbak
Die zijn ook zeldzaam..

Je neemt het allemaal wat te serieus wat mij betreft o_O

Ik heb zelf een hybride met cvt bak die in power mode de eerste meters ook vaak veel sneller weg is dan dit soort auto's die de TS bedoeld dus snap wel wat hij nu ervaart.

Tevens snap ik niet geheel waarom een bmw met achterwielaandrijving juist sneller zou moeten zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Betulus en Ruud9N
@Johan oke

oumyk0.jpg
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: VM407, dov en Cimus
Hallo forum-leden, hier is een kersvers lid.

Je bent nooit te oud voor het bestellen van je eerste Polo. Zeventig jaar jong, nog niet eerder de eigenaar van een Volkswagen geweest. Maar in januari ben ik gaan proefrijden in de Polo AW en ik was meteen 'verkocht'. Het is een Highline 1.0 TSI 115 pk geworden, met DSG. Heel leuk en voor mij een nieuw fenomeen was dat de koper uit een meterslange optielijst zijn ideale auto bij elkaar kan sprokkelen.

Deze week wordt hij in Pamplona gebouwd en volgens de prognose wordt hij in week 18 (rond 1 mei) afgeleverd. Mijn vraag aan jullie luidt: kloppen die voorspellingen in het algemeen een beetje? Of moet ik nog langer nagelbijtend gaan zitten afwachten?

Ik ben trouwens ook redelijk benieuwd hoe mijn Polo de lange weg van Spanje naar Nederland gaat afleggen. Schip? Trein? Vrachtwagen-trailer? Is er iemand die daar het antwoord op weet?

Groet van

Betulus
Top. Hopelijk mag je hem snel ontvangen.
Succes
 
Vw polo  6c  1.2 tsi 130pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!