Noodweer!

Weggebruikers dienen rekening te houden met plaatselijk noodweer. Rond 17.00 uur trekt er een stevig buiengebied via Zeeland over het land in noordoostelijke richting, melden weerdiensten Meteoconsult en Weerplaza. Ook rijden er minder treinen, zo heeft de NS gemeld.
Er zal een flinke hoeveelheid neerslag vallen, mogelijk 10 tot 30 mm in een half uur. Ook wordt zwaar onweer verwacht en windstoten tot maximaal 100 km/uur. Het KNMI heeft code geel afgegeven, een waarschuwing voor kans op onweer en voor een deel van het land ook windstoten.

Het getroffen gebied zal tussen 19.00 en 20.00 uur boven Midden Nederland liggen. De windstoten zullen naar verwachting iets afzwakken tot 80 à 90 km/uur. Tegen het einde van de avond zal het buiengebied via het noordoosten van het land Nederland verlaten. De buien zijn te volgen via de Regenradar van Weerplaza.

Vrachtwagens en automobilisten met een caravan dienen extra alert te zijn op de zware windstoten.

Enzo Adviseert de Polo in te goed in te soppen, nadat deze een volledige douche zal krijgen! Daarna wordt ie gratis drooggeblazen door die heldhaftige windstoten. Maak foto's na de gratis carwash!

Let wel op, dat wanneer je onroad bent je veilig de ramen sluit en je gordels draagt,

Gr,

Enzo!
 
wauw, ze geven steeds sneller een waarschuwing voor een bui van een kwartier, de NS rijdt zelfs met minder treinen uit voorzorg :? zo heftig ziet het er op buienradar allemaal niet uit.. Zou het liever doorsturen naar gran canaria, daar hebben ze al 18 maanden geen druppel gehad
 
Lol en t was geen druppel noodweer hier! Buienradar + Piet paulusma + Weerlui.

Vind Ik niet Leuk!

281a1hj-1.jpg
 
Afgezien van opeens heel veel wind en een paar spettertjes hier ook niets gemerkt van het "noodweer". En wat ga je zo krijgen? Dat als ze waarschuwen voor echt noodweer - dat ook echt komt - men het niet meer gelooft.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hier ook alleen maar een paar druppels gezien...
Uitstel van executie? Of komt er voor deze dagen geen noodweer?
iig als het weer zo blijft vandaag toch maar de auto weer wassen. Veel vliegen aan de voorkant...
Het is toch echt zo hoor met wit, komen heel veel vliegen op af(of komt het daar iets harder rijden? :S)
 
Maar mijn auto gaat niet zo hard hoor :evil:
Het helpt wel als ik me auto net gewassen heb dan rijd ik heel kalm totdat ik de 1e paar vliegen alweer op me voorruit zie dan denk ik, agg tjah hij is nu toch alweer vies dus gas erop Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!