Nokkenasversteller defect

afgelopen zaterdag ging het motor management lampje branden, de motor liep wat onrustig, ik reed hoog uit 50km/h, 5 seconden later was het lampje uit en de auto reed normaal. de zelfde dag nadat de auto een paar uur had stil gestaan, starten, lopen, rijden, na 500 m ging opnieuw het mm lampje aan, kon niet meer snelheid maken dan 80km/h en bij accelereren liep het toerental terug. rustig aan naar huis toe gereden en de mobiliteit service van VW ingeschakeld die de storing uit heeft gelezen, " fout nokkenas versteller " .
Nu staat de Blue GT van mei 2013 en 28900km op de teller in de werkplaats van de dealer ziek te zijn. en nu is het afwachten wat men vindt, monteur is aan het uitbouwen van onderdelen begonnen.
wordt vervolgt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Maar dit is een 6R. Wel balen met zo'n KM-stand al. Ik mag met bijna 90k gelukkig afkloppen, nog helemaal niks gehad behalve schades (en helaas steeds 'zonder' tegenpartij, dat wil zeggen, wegrijden na ongeval of parkeerschade achterlaten...).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
M'n BGT is weer in orde, een van de sensoren, noem ik het maar, van de nokkenas versteller was defect. die dingen moeten natuurlijk een autoleven lang mee gaan. Gelukkig nu weer gerepareerd, en niet minder belangrijk, zonder rekening de deur van de dealer weer uit.
Ik ben dus weer erg te vrede over de garage en de dealer in Apeldoorn en ik ben weer erg blij met de Polo

groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Humor, vlak voor de vakantie gebeld met de dealer over dit probleem en terugroepactie, wist nergens iets van, kon rustig op vakantie gaan. Nog geen 2 dagen in Kroatië werd ik gebeld en werd de voicemail ingesproken ivm een terugroepactie. Werd net opnieuw gebeld en ze willen de auto toch wel erg graag eventjes terug om het e.e.a. te vervangen. Het betreft een poelie in de nokkenasversteller die kan breken. Volgende week donderdag de auto een dagje naar de dealer dus Stick Out Tongue

*externe tuningbox maar eens uithalen doet*
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!