No interface found?

Hallo allemaal.

Ik ben bezig om zelf mijn auto te kunnen inlezen. Dit doe ik dan voor het eerste keer.

wat ik heb gekocht is een blauwe obd2 kabel. En natuurlijk vagcom geinstalleerd.

maar als ik nou verbinding maar met mijn auto via usb en obd krijg ik te horen : NO INTERFACE FOUND?

heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

mvg
 
....krijg ik te horen : NO INTERFACE FOUND?

Zo, een pratende kabel!

Klinkt niet alsof het een originele kabel is, dus de softwareversie kan van belang zijn. Die Chinese kabels werken vaak maar met 1 versie. In VCDS kun je via Options de verbinding testen, dat moet altijd de eerste keer dat het het programma (of nieuwe versie) gebruikt.
 
Maar als de kabel dus niet origineel is, is het van belang de bijgeleverde software te gebruiken. Op andere software werkt de kabel niet.

Ook is het van belang dat je de juiste interface hebt. Voor de 6R bijv. moet je een hex-can interface hebben omdat de kabel anders niet kan communiceren.

Dus wat dat betreft, om welke model polo gaat het bij jou?
 
VW  6R  1.2TDI 
Zo, een pratende kabel!

Klinkt niet alsof het een originele kabel is, dus de softwareversie kan van belang zijn. Die Chinese kabels werken vaak maar met 1 versie. In VCDS kun je via Options de verbinding testen, dat moet altijd de eerste keer dat het het programma (of nieuwe versie) gebruikt.


Haha nee hij praat niet.

dit krijg ik te horen als ik de programma MAGIC CAN aanzet.

en bij vagcom pakt hij hem ook niet.

ik weet niet of het een originele is? Het is een blauw kabel met een blauw licht aan de voorzijde.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!