Voorstellen nlsbrng

Beste mede-polo-eigenaren,

Mijn naam is Niels, 28 en woonachtig te Utrecht. In het dagelijks leven ben ik architect en sinds kort (mede-) eigenaar van een nog erg mooie Polo 1.2 TDI uit 2011. We zijn er erg blij mee, maar naar mijn mening missen er toch nog wel een aantal zaken aan de Comfortline uitvoering. Het eerste wat ik wil gaan inbouwen is een andere radio. Zelf twijfel ik nog tussen een Android Head Unit vanwege de vele mogelijke aanpassingen, of de volgens velen vertrouwde RCD330, al heb ik zelf nog wat moeite met er eentje vinden voor een schappelijke prijs. Hier moet dan natuurlijk ook ergens in de toekomst wel een achteruitrijcamera aan worden toegevoegd. Verder ligt mijn interesse vooral in alle elektronica, dus zou ik graag ook in het hele VCDS-verhaal willen duiken. Mocht het niet al teveel kosten met zich meebrengen, dan lijken me PDC aan de voorkant ook geen overbodige luxe;)

ik hoop hier op het forum kennis op te doen van de Polo en auto's in het algemeen, en op den duur andere mensen te kunnen helpen!

Hier nog een foto van de mooie (baby-)blauwe Polo
IMG_1320.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Leuke Polo! Ik doe iedere dag fileparkeren en heb pdc voor + achter en een camera, maar vind die sensoren aan de voorzijde persoonlijk geen toegevoegde waarde hebben
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: nlsbrng
Leuke Polo! Ik doe iedere dag fileparkeren en heb pdc voor + achter en een camera, maar vind die sensoren aan de voorzijde persoonlijk geen toegevoegde waarde hebben

Ah! dan wordt het voor mij ook alleen maar de camera denk ik, zag het ook niet echt zitten om met een boor de bumpers te lijf te gaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!