Nieuwe velgen Polo AW Comfortline (2018)

Goedemiddag,
Ik zit eraan te denken om nieuwe velgen te kopen voor mijn polo.

Op het moment heb ik 15 inch velgen met standaard wieldoppen, dit vind ik er niet mooi uit zien.
Nu ben ik niet zo bekend op dit gebied, en vraag ik me af of ik uberhaupt 18 inch velgen (Brescia) kan plaatsen? Of de 16 inch Torsby velgen?

Ook lijkt het wel alsof de achterkant van een Polo Comfortline wat hoger staat dan van bijvoorbeeld een GTI, kan dit kloppen?

Ik zou het heel erg waarderen als iemand me een beetje op weg kan helpen :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Hi Lars,
Dat kan zeker! Als schaamteloze reclame heb nog een mooie set 19 inch voor je die hier op het forum te koop staan en een set 18 inch OZ Superturismo. Is geen probleem qua steekmaat oid.

De GTI is inderdaad standaard verlaagd t.o.v. de normale Polo. Makkelijk te verhelpen met een set veren.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  • Haha
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!