Nieuwe Polo R-line Garantie > Velgen > BOV

Beste MP leden,

Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een R-line :). Mijn vorige auto was een 9n3 polo hieronder had ik 17 inch replica R32 velgen. Deze auto gaat naar mijn broertje (Garage > Roggel).
Nu heb ik met Wittebrug gebeld ivm de garantie of er andere velgen onder mogen, ze vertelde me dat het alleen mag als het originele VW velgen zijn en dat anders
je garantie zal vervallen. Heeft iemand hier ervaring mee ? tips o.i.d. ? ook wil ik nog een adapter van Forge installeren maar heb geen idee hoe je dit kan doen ivm garantie.


Ook zit ik nog te twijfelen om de R32's gewoon op te knappen of hoogglans zwart te laten coaten Big Grin

Vriendelijke groet,

Noel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je garantie niet vervalt als je andere velgen eronder zet hoor, zijn in mijn ogen smoesjes om velgen bij hen te kopen zodat zij daar weer wat op verdienen.
MAAR ben er niet zeker van, misschien dat iemand anders het wel weet.
 
Garantie zal niet vervalen wel moet je rekening mee houden dat ze iets kunnen trillen in het stuur ( is soms het geval bij replica )
Ook staat de polo 6r bekend er om dat ze snel trillingen in het stuur kunnen veroorzaken door niet oem velgen.
 
@sid @nicoTDI Ja precies hij vertelde me dat je dan technische aanpassingen doet aan de wagen blablabla trillen kan idd altijd wel iets maar zijn wel goede replica's geen chinees spul. Ik vraag me dus ook af of het een verkoopsmoes is of dat je garantie echt vervalt.
 
je zou eventueel bij een andere dealer gaan kunnen vragen, dan zeg je gewoon dat je al velgen hebt van je vorige wagen of in die aard als zei dan zeggen dat is geen probleem dan weet je je antwoord.
ik zou het maar raar vinden als de garantie vervalt, ook omdat stel je hebt een optie velgen gelijk bij jouw die r-line velgen.
nu zeg je van, ja in de winter wil ik toch liever op winterbanden rijden dan hoeft dat toch ook niet een vw velg te zijn toch?
 
Persoonlijk lijkt het mij onzin dat je volledige garantie vervalt door alleen andere wielen:roll:
Wat ze allicht op een erg sluwe manier brengen, is dat ze geen garantie geven op de andere wielen als deze niet bij hun zijn gekocht (wat mij niet meer dan normaal lijkt) ;)
Enige probleem bij mijn gokje hierboven is dat ze dat niet zo letterlijk gezegd lijken te hebben.
 
VW  6R  1.2TDI 
Nee dat verhaal van winterbanden klopt ook dan mag je toch ook wat anders eronder schroeven. @gewoonjan misschien bedoelde hij dat wel idd dat hij geen garantie geeft op die wielen, maar zo klonk het niet. vandaag maar een andere vestiging bellen.

Maar meningen ? naar mijn mening passen ze beter bij de auto dan de mallory. ze lijken ook op de bluegt velgen een beetje.
 
ze staan er mooi onder, maar vind de mallory velgen er ook knap onder.
alleen ik zou de r32 velgen niet iedere week willen poetsen met al die kleine openingen :mrgreen:
ik zou misschien zelf toch voor de mallory velgen gaan, en dan een lichte verlaging en dan is ie toppie Stick Out Tongue
 
Nooit van gehoord dat je garantie vervalt bij andere velgen. Wel misschien een tip zeker bij Wittebrug hebben ze set's die teruggekomen zijn van nieuwe auto's (interessant geprijsd), ik heb een keer voor mijn audi A4 een set velgen met nieuwe conti's erop gekocht ik heb toen de banden los verkocht en winterbanden op de velgen laten zetten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
De stoute schoenen aangetrokken:
Vandaag de R32's onder de R-line geschroeft. Ik vind het super staan ! Big Grin
Nu zoeken naar een adres om ze mooi hoogglans zwart te laten coaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!