Nieuwe polo Gti besteld .

Let op: Als je fabrieks "leer" bestelt, dan krijg je geen supersport stoelen, maar de stoelen van de Highline.
Tevens is het Alcantara (kunststof) en Lederlook (kunstleer)
Hier is geen koe voor gestorven.
Andere optie is achteraf voor ongeveer 2000 euro leer in laten bouwen (ook via VW dealer). Krijg je echt leer, kan je kleur en stiksels kiezen en nog veel meer.
En je houdt tevens je Supersport stoelen.
Zie de accessoire pagina's van de VW site
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het op mijn mini cooper s jcw gehad en voor die enkel dagen goed weer niet echt een meerwaarde! en toch een grote kost! en het maakt de polo zwaarderBig Grin plus heb nog een r5 gt turbo met een dakraam op deze wel een meerwaarden wegen geen airco in de jaren 80 :twisted:
 
Wat voor mij de reden was om toch geen open dak te kiezen is het slecht zonlicht en warmte tegenhoudende rolgordijntje. Ervaring daarmee in een andere auto was erg slecht. Op zich wel jammer, want ik ben wel fan van (rijden met) open dakjes.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
beste forum vrienden,

eindelijk vandaag mijn nieuwe gti opgehaald,

in garage op bladzij 3 in rammie staan ff wat snelle foto's van de tot nu toe wijzigingen


-korte antenne
-alu randje op lichtschakelaar
-alu randje om spiegel knop
-bleu gt vertikale spoilers
-rode flipper expensions
-
-
-
-
-
-
-
-
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!