Nieuwe navigatiemappen op discover media

Frans_WL

Bekend lid
198
123
62
Is er iemand die weet waarom we al bijna 1 jaar geen nieuwe navigatiemappen meer kunnen downloaden?
In het begin kwamen deze updates om het half jaar uit maar nu al een tijdje niet meer. Ik heb wel android auto met google maps maar toch fijn als je in een gebied zit waar je geen internet hebt.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Ook Google Maps werkt off line, mits je de offline kaarten download.
Dat klopt, en ik heb er ook WAZE op staan die offline werkt maar ik vind het vreemd dat ze er niets meer mee doen. Daar kon ik mijn vrouw altijd mee plagen omdat dit stukje service niet beschikbaar is voor haar audi navi (die moet je elk jaar kopen voor €199,00). Daarnaast mis ik in drukke gebieden nu de aanwijzingen op mijn display(dat werkt niet met android auto).
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Laatste map update is van 28-11-2022 dus bijna jaar geleden. Normaal deden ze deze update om het half jaar, vandaar deze vraag.

Nope
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!