Nieuwe microfoon Polo AW

Goedendag,

Mijn Polo AW heeft geen ingebouwde microfoon, wel bluetooth. Dit soort voor telefoongesprekken waarbij ik niet hoorbaar ben. Nu zie ik dat de units 'met' microfoon los te koop ziijn. Is dit plug en play? Of moet de microfoon doorgetrokken worden naar de composition media systeem?
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
Hoor je niet gewoon een microfoon te hebben.... aangezien deze systemen ook met spraakherkenning komen en dan is het wel handig dat ze je stem kunnen opvangen?
 
Volkswagen  X  X 
Ik heb anders een unit met carplay voor een AW liggen met ingebouwde microfoon liggen mocht je interesse hebben?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Jouw microfoontjes moeten haast wel defect zijn. In de Polo AW zitten standaard microfoontjes in de plafond unit waar ook je verlichting zit.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Zover ik weet hebben de AW modellen standaard een microfoon.. heb je wellicht een foto van de unit waar je ook je binnenverlichting kan aan/uitzetten?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Ik heb anders een unit met carplay voor een AW liggen met ingebouwde microfoon liggen mocht je interesse hebben?

Is dit een module of de interieur verlichting? Ik denk dat de microfoon defect is. Je hoort wel wat, maar het is super zacht. Alsof iemand 200 meter van zijn telefoon praat. Terwijl de andere partij wel duidelijk verstaanbaar is. Ik neem aan dat het dan gewoon plug and play is? Ik heb wel geen spraakbediening op mijn auto.
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!