Nieuwe hemel erin laaten plaatsen, zwart? Kosten?

Hej,

ik heb zelf een polo BM, maar ik rook in de auto.. dus ik dacht er aan om misschen een zwarte hemel te laten plaatsen. Heeft iemand enig idee hoeveel dit zou kunnen gaan kosten en waar?
Hartelijk dank!!
 
Er zijn een aantal dingen die je zou kunnen doen:

Naar de dealer gaan en daar informeren over de kosten van de hemel inclusief montage. Of, de hemel kopen van marktplaats, mypolo, polat & polat etc. en zelf een adres zoeken om de hemel in te laten bouwen.

Ik ben even vergeten wat de kosten zoal zijn voor de hemel, wellicht dat iemand hier een aanvulling op heeft?.
 
en het licht er aan welke uit voering je heb met verlichte zonnekleppen of zonder
op marktplaats en ebay enz staan ze bijna niet op
ik denk dat je meer kwijt bent dan 1000 euro ex montage

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!