nieuwe deelnemer :-)

Hallo allemaal

Ben een nieuwe deelnemer, van origine een polo 1.9 tdi met 100 pk en na wat aanpassingen staat er op de rollen testbank uitdraai dineng (max 221.9 ) en koppel 397
Het is mijn bedoeling om de auto er zo normaal mogelijk uit te laten zien, er zitten versterkte remmen op, verlagingsset ennnnnnn wieldoppen!
Waarom wieldoppen? Ik hou me velgen toch niet netjes en dat is gewoon zonde van me geld
 
lol Stick Out Tongue dat is een goed argument om wieldoppen te hebben :)

Jij wilt dus de wolf-in-schaapskleren aanpak? Stick Out Tongue Onder de motorkap de boel wel mooi aanpassen maar van buiten zo standaard mogelijk lijken...

Welkom :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!