Nieuw op het Forum

Goedeavond!

Ik ben sinds vanavond lid geworden van jullie mooie forum!
Laatste tijd heb ik al wat zitten speuren hier en daar, maar nu de komst van mijn Polo toch dichterbij komt dacht ik laat ik me maar eens aanmelden.

Ik ben dus Poulusma
Oftewel Mark Pouw, ben 28 jaar en ik kom uit Houten.
Ik ben al mijn leven lang helemaal gek (leip) van alles van de VAG groep, ben op diverse grote meetings geweest. Van MIVW tot aan Worthersee.
Nu ik een auto van de zaak mocht gaan bestellen was deze keuze snel gemaakt.
Ik heb een Candy white Polo Bluemotion besteld.
Met toch wel zon beetje alle opties erop, op PDC een asbak en airbags na geloof ik.
Verder komt er een afneembare trekhaak onder om een motor trailer te kunnen trekken.
Dit is het wel zo´n beetje, mochten jullie meer van me willen weten dan kan je dat altijd vragen.

Mvg Poulusma
 
Bedankt voor het welkom ;)

De Polo is voor mij een lease auto, dus veel meer als wat instellingen via VAGcom oid zal er niet aan gebeuren.
Daar heb ik op het forum al wat naar zitten speuren, maar dat blijkt ook nog een gedoe te zijn qua stuurmodule oid. Evengoed dat kan ik pas gaan uitvinden als ik de auto heb.
Ik laat hem in ieder geval wel embleemloos afleveren.
De auto wordt week 49 bij de dealer afgeleverd en ik zal hem dus waarschijnlijk de 1e week van 2012 voor de deur hebben staan.
Ik heb geen pdc genomen omdat ik het auto van dit formaat niet echt nodig vind.
Natuurlijk is het een dikke auto, maar geen dikke station Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!