nieuw op dit forum en tegelijk wat vraagjes

Hoi allemaal,
Mijn naam is Martijn en heb sinds kort een 2002 polo gekocht. Foto's komen nog.
Nu is het zo dat de polo niet veel gebruikt zal gaan worden. Ik ga elke dag op de fiets naar mijn werk en de polo is puur aangeschaft voor als het een keertje regent of als mijn vrouw haar leaseauto zelf nodig heeft.
Omdat de polo lang stil zal staan, wil ik graag het knipperende ledje van de centrale deurvergrendeling uitgeschakeld hebben maar ik weet niet welke stekker of zekering ik moet hebben.
Heeft iemand een idee? Daarnaast is het zo dat het zekeringkaartje niet meer in de auto aanwezig is. Heeft iemand toevallig een scan?
BVD
Groeten,
Martijn
Polo 9n 2002 zilver 5 deurs
 
idd, als je je auto 2 maal op slot drukt dan is het knipperlampje uit.
nadeel daarvan is dat je schakelaar in de auto dan weer werkt om je deur los te drukken.
iets diefstal gevoeliger dus.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!