Nieuw: My-UP.nl, De website voor VAG kleinste

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Via deze weg willen wij jullie op de hoogte brengen dat wij als admin's weer een uit de hand gelopen project hebben wat geresulteerd heeft in een website. Dit maal geen website voor de Volkswagen Polo maar voor het kleinere broertje de up! en de toekomstige Seat Mii en Skoda Citigo. De website en het forum zijn nog niet helemaal af maar draaien al wel online op My-UP - Dé website voor VAG kleinste My-UP (neem gerust een kijkje).

Zijn er nadelen voor jullie?
Zeker niet! Onze intentie is om de prioriteiten te leggen bij MyPolo.nl en My-UP.nl draait en beheren wij project matig! (Kosten worden ook volledig door ons privé betaald)

War zijn de voordelen voor jullie?
Door gebruik te maken van het zelfde platform is dit een perfecte manier om nieuwe mod's en addon's te testen op de andere website zonder dat jullie hier last van hebben.

Nieuwe leden
Kennen jullie mensen of hebben jullie vrienden of familie met een Volkswagen up! of de toekomstige Seat Mii of Skoda Citigo verwijs ze dan eens naar My-UP - Dé website voor VAG kleinste My-UP en wie weet word deze net website net zo'n succes als MyPolo.nl

Namens het MyPolo.nl team
 
@ Yvonne, ipv de Polo dan?

Ik zit er zelf ook aan te denken. Een donkergrijze en dan platschroeven met 16 inch bbs velgjes eronder :) 185 35 bandjes erop en klaar :)
 
Ik heb er mee gereden,rijdt best geinig ik wil hem als 2e auto bestellen.
Zit ook aan seat of skoda te denken,maar dat is het net niet toch?
Seat heeft wel 4 jaar garantie.
Om heel eerlijk te zijn ben ik aan het overwegen of de up of(schrik niet) de toyota yaris.


Zit nog wel een verschil tussen de up! en de yaris. Denk dat je de yaris toch wel als een maatje groter als de up mag zien. Het is dan vooral waar neem je de auto voor en welk merk / model voldoet het meest aan de wensen. Persoonlijk zou ik liever een up! nemen maar ik denk niet anders dan VAG-auto's Stick Out Tongue. Gewoon even goed de punten van beide auto's tegenover elkaar zetten en dan komt er hoe dan ook een goede beslissing ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!