nieuw lampje (storing)

Daniel

MyPolo - Team
162
1
18
Beste Forum leden, ik heb sinds vandaag een nieuw lampje ( niet de orange esp ) die brand. Dit lampje komt altijd op na een stuk rijden pas. Iemand enig idee ? Het lijkt iets met de verlichting te zijn maar alle verlichting werkt.

groet daniel
 

Bijlagen

  • IMG_1670.jpg
    IMG_1670.jpg
    94.2 KB · Weergaven: 66
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Het is inderdaad het indicatie lampje dat de verlichting ergens kapot is.
Vandaag had ik LED verlichting in mijn stadslicht gezet, maar ik had het verkeerd om geplaatst.
Toen ging ook dit lampje branden, na het goed plaatsen was het lampje uit.
 
het vreemde hier is dat ik al 1 week de led erin hebt zitten en vandaag voor het eerst de melding kreeg. Kan het iets te maken hebben met de zon /warmte ? Mensen die tips hebben ?

De melding komt dus pas na een stuk rijden en niet direct als je start en weg rijd.

groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
euh... het kan inderdaad de led zijn, heb ik zelf inderdaad ook wel vaker meegemaakt.
als je dit sowieso niet meer wilt hebben en je bent er zeker van dat het de led is, dan kun je error cancellers bij xenonlamp.nl kopen, heb ik ook gedaan en werkt echt voortreffelijk!
(heb namelijk geen canbus leds in m'n stadslicht zitten ;))

als het niet de led is start het vervelende proces van het uitzoeken welke lamp dan wel slecht is (maar dus nog niet kapot)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik kreeg dit zelfde probleem ook ineens pas 3 maanden na het plaatsen van LED's! Ontstoorders werkte bij mij niet.. Uiteindelijk alles om en om terug gewisseld, bleken de LED mistlampen te zijn.. Dit leek overigens juist alleen bij extreme kou te gebeuren; startte ik de wagen opnieuw was de melding weer weg!
 
Bas het gaat zo ik start de auto en rij weg geen lampje. Vandaag na een minuut of 10-15 gaat het branden. als ik de auto vervolgens af zet en weer aan dan is het weer ff weg.
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
En als je het nou eens probeert met de gewone stadslichten ipv de leds, als je dan als nog een melding krijgt dan is die in ieder geval niet van de leds dan weet je dat;)
en als de melding niet komt, dan is die wel van de leds ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik heb vandaag mijn LED Stadslichten eruit gehaald...ik werd gek van die dingen, want mijn lampje begon om de zoveel tijd te branden...

ik stapte toen uit en ging een rondje rondom me auto lopen om te kijken of er iets kapot was...bleek dat 1 LED lampje ging flikkeren (vond het al zo vreemd dat mensen met groot licht ging seinen) het flikkerde af en toe dus niet constant...lijkt dus net alsof die niet goed contact meer maakt (Zwaar irritant)
dus Eruit met die dingen en ik heb ze vervangen met Xenon look Philips Bluevision
 
Ik heb ALLE controle op lampen uit laten zetten! Echter zijn er een paar lampen, waaronder meen ik stadslicht, mistlampen voor en achterlicht waarvan de optie niet te vinden is en deze blijven dus gecontroleerd. Ik heb uiteindelijk mijn mistlampen eruit gehaald, maar ook nog iets anders gedaan: niet de mooiste oplossing maar heb mijn tellerunit opengehaald en het bewuste lampje van binnen afgedekt met een stuk schuim en een stukje tape. Nooit meer last van! ;)
 
hetis wel vaag .. vanochtend half uur gereden niets aan de hand. Vanmiddag zelfde stuk terug .. de zon schijnt en ja hoor .. vet irr .. hopeloos dit.. leds terug naar winkel brengen ?
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!