Nieuw hier en dit is mijn TSI

Beste Polo-rijders,
Mijn naam is Rick 22 jaar jong en dit is mijn Polo -->
ik hoop dat de foto geupload word want heb er niet zoveel verstand van :)

[resize=600:3eo4toaq]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X3T6NXA6.jpg[/resize:3eo4toaq]
 
misschien zo...

FotoX3T6NXA6-1.jpg
 
bedankt voor de positieve reacties ;)

v/d week word er waarschijnlijk een MF GTI stuur gemonteerd,
misschien dat ik nog eens de orginele xenon met led in laat bouwen.
GTI achterbumper met einddemper lijkt me ook nog wel mooi.

De polo is al eibach verlaagt 25-30 , 17'' RS4 velgen met michelins

Maarja ik moet nog gaan wintersporten en eigenlijk ook nog een huis kopen dus weet niet of er na het stuurtje nog een hoop veranderingen plaatsvinden Big Grin
 
Rickbaars zei:
bedankt voor de positieve reacties ;)

v/d week word er waarschijnlijk een MF GTI stuur gemonteerd,
misschien dat ik nog eens de orginele xenon met led in laat bouwen.
GTI achterbumper met einddemper lijkt me ook nog wel mooi.

De polo is al eibach verlaagt 25-30 , 17'' RS4 velgen met michelins

Maarja ik moet nog gaan wintersporten en eigenlijk ook nog een huis kopen dus weet niet of er na het stuurtje nog een hoop veranderingen plaatsvinden Big Grin

Hi Rick

mooi polo ;) ,mocht jij Xenon willen inbouwen dan wil ik wel jou H7 lampjes overnemen,:) zo kan je de kosten een beetje dempen!
binnenkort heb ik ook rs4 velgen, het staat wel mooi op zwart.

mvg.
 
Rickbaars, Net daarom dat ik het spijtig vind Big Grin Ik heb een paar weken geleden beslist dat waneer ik ooit andere zou nemen, het die zouden worden (tot nu nog niet gezien).. Gelukkig voor jou (en voor mij) zijn velgen niet aan de orde dus heb ik nog alle tijd om een origineel setje te zoeken Stick Out Tongue

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!