Nieuw hier en bijna GTI

Hallo allemaal,

Even voorstellen; ik ben Frans en ik heb begin september 2011, na lange selectie, afweging en een perfecte proefrit bij PON van 2 uur, uiteindelijk een pareleffect zwarte 3-deurs Polo GTI besteld.
Extra’s: 65% lichtabsoberende ramen achter, Licht & zicht pakket, Advance pakket (= Xenon + Panoramadak), Multif. Stuurwiel, Excutive pakket (= RCD310 + Multimedia aansl.), Alarm en Parc distance control achter.
De auto is geproduceerd in week 46, staat al bij de dealer en gaat op 10 januari aan me afgeleverd worden. Ik lees al een tijdje als gast mee op het forum (lees ook veel op de Duitse en Engelse Polo forums) en heb zo ook al wat ideetjes voor de toekomst opgestoken, bijvoorbeeld andere velgen, misschien ook nog een beetje verlagen, maar moet nog allemaal echt uitgewerkt worden…

Groet en natuurlijk ook nog de beste wensen voor 2012, Frans
 
Welke velgen? Mijn huidige idee is 8 x 18 Team Dynamics Pro Race 1.2 ET 35, in antraciet lijkt mij het prachtige combinatie met de zwarte Polo. Ik zou hier 215/35-18 banden op willen zetten, maar ik wil beslist niet dat het gaat aanlopen in de spartborden. Verlagen wil ik slechts heel beperkt, mijn woonplaats ligt vol met drempels en i.c.m. bovengenoemde velgen/banden is er, denk ik, niet heel veel mogelijk...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!