Nieuw hier dus ff voorstellen

Hi,

Ik ben Davy woonachtig in Pigcity (Zwijndrecht) en sinds een paar maanden in het bezit van een Polo. Verder heb ik ook nog een Passat TDi uit 2000 en een Zip SP.

IMGP2603-1.jpg


Was eigenlijk op zoek naar een do. blauwe maar vond deze ook wel wat hebben ;)

IMGP2611-1.jpg


Bj. '99 en 140 dkm op de teller. Her en der wel wat gebruikers sporen maar dat komt tzt. wel weer goed.

IMGP2613-1.jpg


En de Passat :

IMGP2089-1.jpg
.
 
Thnx for the welcome's

@ Ger,
Zijn Mangels en ik pers. vind het ook wel vette velgen ...... alleen jammer dat de vorige eigenaresse niet zo goed de stoepranden kon inschatten ;) .
Doordat ze nogal buiten de banden steken heeft ze er nogal wat geraakt.
En die onder de Passat .... tsjaa .... eerst weer een knaken verdienen ...... (vind ze ook oer en oer lelijk !!)

@ Johan,
Dat was wel de vereiste, die met die losse onderkanten zien er 99 v/d 100 x niet uit, (sorry voor de gene die ze wel hebben) die hangen er bijna altijd schots en scheef onder.
Ik dacht altijd dat die tot een bep. bouwjaar geleverd werden , maar zie ze bij '99ers er nog wel eens onder zitten ??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!